P
piipaa
Vieras
Itse olen nuorimmaiseni joutunut laskemaan haudan lepoon ja itse puhun asiasta avoimesti ja yllättäin juttuja on paljastunut sieltä täältä,mutta miksi lapsen kuolemasta ei voi puhua samalla tavoin kun vanhemman ihmisen kuolemasta??? ihminen lapsikin on,vaikka synnytyksessä kuoleekin ei tarkoita etteikö olisi ollut olemassa ja vanhemmilleen erittäin tärkeä, rakastettu ja odotettu! Ja nämä yleiset keskustelupalstatkin voisivat auttaa tabun rikkomisessa ja tehdä omat infopaketit kohtukuolemista ja synnytysvaiheen kuolemista tänne, ei ole tarkoitus ketään masentaa mutta kun tämäkin ikävä asia on tosi ja näitä surullisia tapahtumia on suomessakin satoja vuosittain.
minulla irtosi istukka ja veristä vuotoa EI tullut edes kalvojen puhkaisun yhteydessä,koska vauvan pää oli niin tiukasti kanavassa että veri ei päässyt mitään kautta vuotamaan. miksi tuollaisestakaan ei puhuta missään,kun aina vaan sanotaan että jos istukka irtoaa niin kyllä se veri sieltä vuotaa.
minulla irtosi istukka ja veristä vuotoa EI tullut edes kalvojen puhkaisun yhteydessä,koska vauvan pää oli niin tiukasti kanavassa että veri ei päässyt mitään kautta vuotamaan. miksi tuollaisestakaan ei puhuta missään,kun aina vaan sanotaan että jos istukka irtoaa niin kyllä se veri sieltä vuotaa.