Miksi lapsi ei syö?

Usvametsän neito

Aktiivinen jäsen
30.12.2005
1 343
0
36
Virkeä, terveen oloinen ja ikäistensä tahtiin kehittyvä puolitoista vuotias ei syö. Ei syötettynä eikä syö itse. Osaa syödä itse muttei yleensä halua syödä, ryhtyy leikkimään ruualla.

Siis saan sille ruokaa uppoamaan erittäin harvoin. Nyt esim viimeisen kahden vuorokauden aikana syönyt ilta- ja aamuvellit, lisäksi pikkuisen italianpataa. Tarjonnut kyllä olen ja mielestäni kaikkeni yrittänyt. Tänäänkin ulkoiltiin melkein kaksi tuntia kun oli niin hyvä ilma, luulisi et nälkä on jo mut ei. Ei ei ei ja vielä kerran ei. Olen jättänyt yö- ja päiväunimaidotkin pois että paremmin maistuisi ruoka. En tiedä mitä teen.. Vasta käytettiin lääkäri-neuvolassakin ja siellä ei kyllä paljastunut mitään syytä huolestua. Pieneksi sanovat, 80cm ja 9400gr. :(

Oon huolesta soikeana ja hermoni menettänyt..

onko sille tulossa jonnekkin päin uusi hammas?? meillä oli kans niukilla ruuan syöminen kun hampaita tuli. en mä sinuna ressaa jos kuitenki jotain menee alas. annat sitten kun suostuu syömään ja muuten tarjoat. sitten vasta jos kestää viikkokaupalla eikä oikein enää millään syö niin huolestusin vasta.

olisko vinkkejä saada 4v syömään? meillä meinaan on sen kanssa ongelmia. aamulla ja illalla menee jugurtti mut saattaa pitää päivän silleenki että aamupalan jälkeen suostuu syömään vasta puol kasi illalla...sillon tosin on syönytkin oikein lämpöstä ruokaa. näitä päiviä on vain harvassa ollu mutta pisti nekin ajatteleen kun oli kaksi peräkkäin.
nyt käytiin labratesteissä...veri,virtsa ja nielu katottiin eikä mitään löytyny! ajattelin että olis ollu joku pöpö kun parisen viikkoa oli tuossa kipeenäkin mut ei ni ei...kai toi joskus syö!!!

Yhteistyössä