Miksi lihavan ihmisen on niin hankala löytää ulkoilupukua?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja plösö
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

plösö

Vieras
Miten kaupat ja valmistajat ajattelevat, että lihavat pukeutuvat aloittaessaan liikunnan? Jätesäkkiin?

Oli kuulkaa työn ja tuskan takana, että löysin itselleni koon 48 ulkoilupuvun :| Onneksi sentään löysin, tähän asti oon käynyt lenkillä mun lögöhousuilla, siis sisähousuilla ja liian isolla toppatakilla :headwall: Ja siis minä olen jo laiduttanut itseäni tässä koosta 52 tuohon kokoon 48 ennen kuin löysin päälleni mahtuvan ulkoiluvaatteen :( Sauvakävelyllä oon viuhtonut hameessa ja villakangastakissakin, kun ei muuta ole päälle löytynyt :(

Mutta hermot meinas mennä, kun kymmeniä kauppoja kävin läpi ja kaikissa järjestään tuntui koot loppuvan joko 44 tai 46:een. Tiedän, että nekin on isoja kokoja, mutta olis se kiva että tällaiset lihavatkin löytäis jostain jotain mitä laittaa ulkoillessa päälle.

No ehkä mä ens syksynä saan ostaa jo pienemmän puvun ja löydän sen helpommin :D On se mullakin tavoitteena päästä normaalipainoon, mutta kyllä olis kiva jos löytäis urheiluvaatetta jo siinä vaiheessa kun alkaa sitä painoa pudottaa :/ Mutta ilmeisesti tällaiset tankit pukeutuu vaan kaftaaneihin tai telttatunikoihin :D

Mä en kans ymmärrä tota vaateteollisuutta :kieh: Pitäs ottaa huomioon että ihmisiä on monenkokoista. Mutta vähänkin poikkeuksellinen koko kun sattuu olemaan niin eipä löydy vaatetta.
Minä kattelin elämäni ekaa Adidas-pukua sokkarilla, kysyin löytyykö pienempää kokoa. Myyjä katto päästä varpaisiin ja sanoi että pitäsköhän sun mennä lastenosastolle :kieh: Että eipä ole lyhyen ihmisenkään helppo löytää ainakaan housuja!!!!
Siks mä ajattelinkin itse valmistaa malliston lyhyille, paksuille ja pitkille :saint: Että tervetuloa sit ostamaan :D

Yhteistyössä