Miksi mä en saa koskaan ihmetellä mitään, ja muuta saa?

Kotona Kirves Kädessä

Aktiivinen jäsen
08.04.2007
30 102
1
36
Nytkään tuohon lasten harrastus ketjuun, jossa kerrotaan vielä NAAPURIperheestä :O , ei oo tullu yhtään "ei mua ainakaan muiden asiat kiinnosta" tyylistä vastausta. Lähes poikkeuksetta mun ketjuihin, joissa siis ihan :O moilasena ihmettelen jotain, tulee mua mollaavia vastauksia, ja näitä "jokainen pitäköön huolen omista asioistaan" vastauksia. Olen tästä todella suruissani :(

Viimeksi muokattu:
En tiedä mikä ketju mutta sulla ei taida mennä kovin hyvin :hug: Kerroit joku aika sitten että palstailit aiemmin kun ei muutakaan elämää ollut ja nyt taas tunnut palstalla viihtyvän. Tsemppiä, kyllä se siitä :hug:

Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä;23177158:
95% palstalaisista on sitten "osunu ja uponnu" :O

nii mutta eikai nyt kaikki palstalaiset vastaa sulle..riittää että 1 lähtee tolle linjalla niin muut lähtee mukaan. tai voihan se olla samat tyypit jotka pommittaa sut. joillekin se ei oo niin justiinsa mitä vastaa kunhan on erimieltä. ;)

Älä välitä, mutta mun täytyy tunnustaa että eilen meinasin vetää hernettä nekkuun kun ihmettelit sitä että miksi jotkut naiset tekee lapsia monelle miehelle. Siis äitini puolesta vähän loukkaannuin, kun luin ekan kerran sen sun aloituksen niin olin huomaavinani siinä halventavan sävyn, mutta sitten ajattelin että onhan jokaisella oikeus omiin mielipiteisiin ja ajatuksiin.

Täytyy kyl myöntää et vaikka olen palstaillut jo vuodesta 2005, en kyl muista enää yhtään sun aloituksia. Nykyään kaikille täällä sanotaan, et keskityppäs nyt vain omiin asioihin. Mikä on kyllä ihan jees.

[QUOTE="vieras";23177165]En tiedä mikä ketju mutta sulla ei taida mennä kovin hyvin :hug: Kerroit joku aika sitten että palstailit aiemmin kun ei muutakaan elämää ollut ja nyt taas tunnut palstalla viihtyvän. Tsemppiä, kyllä se siitä :hug:[/QUOTE]

Nii-i, älä muuta :D

Älä välitä, mutta mun täytyy tunnustaa että eilen meinasin vetää hernettä nekkuun kun ihmettelit sitä että miksi jotkut naiset tekee lapsia monelle miehelle. Siis äitini puolesta vähän loukkaannuin, kun luin ekan kerran sen sun aloituksen niin olin huomaavinani siinä halventavan sävyn, mutta sitten ajattelin että onhan jokaisella oikeus omiin mielipiteisiin ja ajatuksiin.

Kaikesta täällä kirjoitetusta pystyy löytämään halventavan sävyn, jos itse niin haluaa? Eikä mulla ole tapana halventaa ketään, se nyt olis jotenkin kohtuutonta, tullu vietettyä aikamoisia aikoja viimeisenä 10 vuotena :D Ja tää mun oma elämä ihmetyttä mua kaikkein eniten :p

Se on totta että kyllä sitä löytää kaikista viesteistä arvostelua ja halventavaa sävyä ja siksi mä luinkin sen vielä uudestaan. Sitä vaan on elänyt sellaisessa perheessä sellaisten ihmisten keskellä että ei ole ihmetelty eikä arvosteltu muiden tapaa elää, vaikka niin kuin eilen siinä viestissä kirjoitin niin mäkin ihmettelen suurperheitä, en toki kaikkia mut kuitenkin :D.

Mä ihmettelen muuten usein samanalaisia asioita kuin sinä, en vaan viitsi saada sitä lokamäärää niskaani joten jätän ne asiat teidän muiden ihmeteltäviksi ja nyökyttelen sitten täällä ruudun takana vaan..:xmas:
Joten ihmettele ihan rauhassa!;)

mulle ainakin käy usein niin. Musta on ihan kiva joskus "avautua" täällä jostain ihan mitättömän pienestä asiasta, mutta kuitenkin sellaisesta että se jonkun tunteen mussa herättää...tai ihmetyksen että miksi joku toimii noin. Niin usein sitten muiden mielestä se outo olenkin minä kun tommoisia ihmettelen.

Mä ihmettelen muuten usein samanalaisia asioita kuin sinä, en vaan viitsi saada sitä lokamäärää niskaani joten jätän ne asiat teidän muiden ihmeteltäviksi ja nyökyttelen sitten täällä ruudun takana vaan..:xmas:
Joten ihmettele ihan rauhassa!;)

Mua ei ihan oikeesti haittaa, se sonnan määrä, jota täällä saan, hupiahan tää on =) Mutta kiva, kun voi olla avuksi :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä;23177341:
Mua ei ihan oikeesti haittaa, se sonnan määrä, jota täällä saan, hupiahan tää on =) Mutta kiva, kun voi olla avuksi :laugh:
Se siinä on vaan kai se ikävä puoli (josta ei tietenkään tarvitse välittää :D ) että helposti saa sen "paskan akan" maineen eli oli aloitus mikä hyvänsä niin osalla on jo se asenne ettei tuolta tyypiltä voi tulla mitään "kivaa ja fiksua".
Juu, älä vain lopeta, ketjuistas saa revittyä kyllä piristystä päivään jos ei muuta!:wave:

[QUOTE="vieras";23177189]Mutta olitkos se sinä, joka rehvisteli täällä rahoillaan? Sitä ei palstamammat kato hyvällä :D[/QUOTE]

Välillä tuntuu että ei saa "kehuskella" mistään asiasta. :whistle:

KKK: :hug: :heart:

Yhteistyössä