S
sunnuntaiahdistus
Vieras
lähes jokaikinen sunnuntai nousen väärällä jalalla ja sen sit saa huomata kaikki. on tuskanen olo vaik on nukkunu hyvin, kaikki ottaa päähän ihan hemmetisti, etoo oma koti ja se kotonaolo, ulkoilu ahdistaa ja sielläkin palaa hihat, mies ärsyttää tahallaan (tuntuu siltä vaikkei oliskaan niin) ja lapsi sotkee ja säätää ja on ylienerginen eikä mikään riitä. koira riekkuu ja tekis mieli ottaa äkkilähtö timbuktuun. joka stanan sunnuntai.
mulla ei ole mitään sellaista sunnuntaiahdistusta, et jo lauantaina alkais kiristää pipoo, vaan se vaan tulee jostai alitajunnasta et oon pahalla päällä sunnuntai-aamut ja päivät.. iltaa kohden yleensä helpottaa..
ärsyttää kun nytkin istun keittiössä, tuijotan sotkua ja paskaa mitä on joka puolella vaikka eilen imuroin, pesin lattiat ja siistin paikat..
äähh, lisää kahvia ja sit meneen täältä..
mulla ei ole mitään sellaista sunnuntaiahdistusta, et jo lauantaina alkais kiristää pipoo, vaan se vaan tulee jostai alitajunnasta et oon pahalla päällä sunnuntai-aamut ja päivät.. iltaa kohden yleensä helpottaa..
ärsyttää kun nytkin istun keittiössä, tuijotan sotkua ja paskaa mitä on joka puolella vaikka eilen imuroin, pesin lattiat ja siistin paikat..
äähh, lisää kahvia ja sit meneen täältä..