Miksi meidän koiranpentu hyökkää aina tuon nuorimmaisen kimppuun?!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ÄitiMinä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

ÄitiMinä

Vieras
Muita lapsia ennemminki pelkään ja kunnioittaa,mut tuo vuodenikänen joka konttaa niin sitä se vihaa. Poika on pelänny koiraa alustapitäin ja ei ole koskeu pentuu ku hipasten ja jonku sylistä. Mut ku silmät välttää niin pentu tarraa poikaan kiinni...Inohttavaa.
Voiko koiranpentu olla mustasukkanen? Vai kokeeko se et isommat lapset on sen yläpuolella ja tämä pikkunen alapuolella?

Mut loppumaan tuo pitää saada jos tuo koira aikoo meille jäädä!!!
Olen aina napannu kuonolle ku olen nähnyt tapahtuman.

Eikös koirat ole laumaeläimiä ja niillä on hierarkia? Ja samanlaista se varmaan ihmisillä, käydään sen heikoimman kimppuun. Koira näkee, että muille ei pärjää.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Eikös koirat ole laumaeläimiä ja niillä on hierarkia? Ja samanlaista se varmaan ihmisillä, käydään sen heikoimman kimppuun. Koira näkee, että muille ei pärjää.

Niin...mut inhottavaa...
Onneks tuo poju kasvaa vielä niin voittaa tuon koiran!

kyllä mulla on ollut samassa iässä lapsi ja koira!
Koira vaan tykkäs et lapselta sai aina vietyä jotain kun ryntäs sen luo.
Leikkiä se meillä ainakin halus kun sitä tarkkaan seuras.Katto lapsen
vertaisekseen ja riehua ois pitäny.Kasvaa kumpikin,iloks se muuttuu.
Talvi tuli ni rukkaset vei kädestä ja kaivo hankeen! Olipa herroiks sit!
Kärsivällisyyttä vain ja sopiva koulutus!

pentukoiralle pitää opettaa että sen järjjestysnumero on vasta ihmislasten jälkeen.kannattaa tässä vaiheessa panostaa koiraan niin se oppii ja sen jälkeen kaikilla on kivaa.

en tiedä, ottaako koira sen nokkaan nappaamisen härkkimisenä, siis en tiedä. mutta mä ja mun tutut on kasvatettu koiranpentua niin, että on otettu sitä niskasta kiinni ja kielletty. niskastahan emäkoirakin jälkeläisiään komentaa.

Alkuperäinen kirjoittaja hattivatti lehmilaitumella:
en tiedä, ottaako koira sen nokkaan nappaamisen härkkimisenä, siis en tiedä. mutta mä ja mun tutut on kasvatettu koiranpentua niin, että on otettu sitä niskasta kiinni ja kielletty. niskastahan emäkoirakin jälkeläisiään komentaa.

Niin tai sit vesipullo. Suihkuttaa vettä silmile.

Pentu ei ymmärrä, että vauva on hänen yläpuolellaan laumahierarkiassa. Sinun täytyy se koiralle opettaa. Pentu yrittää leikkiä vauvan kanssa, ja milläs muulla se leikkii, kuin hampaillaan.
Jos koira pelkää sumutin pulloa, niin hyvä konsti on sumuttaa, ja sanoa napakasti ei. Tai sanomalehti, se kahisee pelottavasti. Meillä koiraa ei tarvinnut, kuin muutaman kerran lehdellä läppäistä, niin sitten riitti vain, kun näytti lehteä.

Yhteistyössä