miksi meillä naisilla (ei kaikilla, vaan tietyllä osalla) on tapana rakastua miehiin, jotka satuttaa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pohdintaa kaikille naisille
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

pohdintaa kaikille naisille

Vieras
ja tuntea siutä vetoa ja intohimoa, syvää kaipausta ja "jalat-alta"-meininkiä juuri sellaisten miesten kanssa, jotka satutaa aina uudestaan, on narsistisia ja aiheuttavat vaan pahaa, ja tuhoavat sisältä.

Miksi taas ne miehet, jotka eivät satuta, palvovat maata jalkojesi alla, ovat kilttejä, ja huomaavaisia, näyttävät tunteensa ja rakkautensa sinua kohtaan, miksi ne miehet ei aiheuta tätä jalat alta-fiilistä, tai syvää intohimoa, miksi nämä miehet ei saa sitä tunnetta aikaan, mitä taas ne päinvastaiset aiheuttaa?

Koska ne rentut nostaa sut jalustalle ja suoltaa kauniita sanoja minkä ehtivät. Se hivelee naisen olematonta itsetuntoa ja saa tuntemaan että joku todellakin rakastaa. Ja että kelpaa noin upealle miehelle. Niitten mustasukkainen ja omistava käytös saa edelleen tuntemaan, että se tosiaan rakastaa. Ehkä menneessäkin, lapsuudessa, on kokemuksia rakkaudesta, jossa hylätään ja tullaan taas lähelle. Ei ole sitä sellaista tasapainoisen rakkauden käsitystä.

Nyt kun olen paikkaillut itsetuntoni ja repaleisen sieluni, nuo rentut ei enää kiehdo yhtään. Mä haluan tavallisen, kiltin ja rauhallisen miehen, joka pystyy tarjoamaan tavallista ja rauhallista elämää.

Just niin. Ei kannata langeta noihin alfa uroksiin. Ne taas haluu jakaa siementään mahdollisimman useaan naiseen.

Pidetään järki päässä ja housut jalassa niin on helpompaa.

Ihminenkin on vain eläin. Moni nainen kestää mieluummin pettämisen ja riitaisan perhe-elämän "intohimoineen" kuin miehen, joka saa naiselta leiman "hinttimäinen" tai "vässykkä" tms.

Lapsuuden traumoista.

Tasapainoisen lapsuuden eläneet, ne joilla on ollut hyvät ja turvalliset vanhemmat valitsevat yleensä myös omien lastensa isäksi kilttejä ja tasapianoisia miehiä.

Miksi taas ne miehet, jotka eivät satuta, palvovat maata jalkojesi alla, ovat kilttejä, ja huomaavaisia, näyttävät tunteensa ja rakkautensa sinua kohtaan, miksi ne miehet ei aiheuta tätä jalat alta-fiilistä, tai syvää intohimoa, miksi nämä miehet ei saa sitä tunnetta aikaan, mitä taas ne päinvastaiset aiheuttaa?

Tämä alempi vaihtoehto kuulostaa minun korviini karmealta! Silloin kun deittailin, tapailin useammankin sellaisen miehen, jotka suhtautuivat kaikkeen tekemiseeni ja sanomiseeni: "olen aivan samaa mieltä", "tehdään vaan niin kuin sinä haluat" ja "kyllä kultaseni". Ei tuollaista jaksanut kuin pari päivää! Tiedän että hermostuisin vähäsen äkkiä, jos kotona olisi mies, joka vaan myöntelisi ja levittelisi punaista mattoa eteeni, vaikka itsekin tietäisin olevani väärässä tai käyttäytyväni kohtuuttomasti kun olisi huono päivä. Onneksi löytyi yksi mies, joka oli ja on minulle täydellinen:) Mieheni on miehekäs ja jämäkkä, ei lirkuttele ja juttele herkkiä, mutta osaa keskustella ja olla reilu. Me olemme molemmat vähän itsepäisiä ja joskus oikein nautin meidän väännöistä, kun ollaan jostain tekemisestä eri mieltä. On aina jännä nähdä kumpi antaa periksi ja millä toisen saa taivuteltua.

Minusta sellaiset naiset ovat pulassa, jotka etsivät täydellistä miestä ja HALUAVAT uskoa kauniita puheita ja lirkutuksia, vaikka täysikasvuisen naisen tulisi tietää, että rikas, komea, älykäs ja kohtelias mr. Täydellinen on melkeinpä pelkästään taruolento. Minä koin itse asiassa vastenmielisenä sellaisen, jos tuli olo että toinen joko kehuskeli itseään tai käyttäytyi palvovasti minua kohtaan. Jos joku palvoo minua, hän ei selvästikään tajua etten ole mikään täydellinen unelmanainen ja sitten kun hän sen tajuaisi, kohtelu varmastikin muuttuisi toisenlaiseksi.

Niin ja tunnen edelleen viiden vuoden jälkeen voimakasta intohimoa miestäni kohtaan, koska hän on sellainen jämäkkä perusmies ja minä koen sellaisen tosi miehekkäänä. Ja kun täällä kehuskelen, tiedän vallan hyvin, että moni muu ei arvostaisi minun miestäni yhtään vaan pitäisi häntä liian tavallisena:D

ja tuntea siutä vetoa ja intohimoa, syvää kaipausta ja "jalat-alta"-meininkiä juuri sellaisten miesten kanssa, jotka satutaa aina uudestaan, on narsistisia ja aiheuttavat vaan pahaa, ja tuhoavat sisältä.

EI se ole miehen vika jos nainen ei tunne itseään.. MIksi me naiset aina syytämme sitä toista "paskiaista". Voimme myös katsoa peiliin...

Yhteistyössä