Miksi meille pitää valehdella?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ne tunnistaa kenen tarvtiseekin
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

ne tunnistaa kenen tarvtiseekin

Vieras
Anoppi valehtelee meille päin naamaa... Ja mukana on myös aika roima annos sääliä:

Me muutettiin Helsinkiin. Vanhaan taloon... HUIH!! Ei ole saunaa, ei laminaattilattiaa, ei Ikean keittiötä... Kamalaa. Maalitkin tippuu katosta parista kohtaa.
Meillä ei ole parveketta eikä lapsilla pihaa missä leikkiä - meidän lapsista ei siis voi kasvaa normaaleja ollenkaan. Eikä meillä ole edes autoa - ajatelkaa!!! Lapset joutuu kulkemaan julkisilla. Kyllä tästä jo ainakin ylimääräiset sormet kasvaa ;)

Sitten meille valehdellaan siitä, että ollaan vuokrattu mökki ja sanotaan, että se on työpaikasta, jossa anoppi ei ole edes töissä... ;) Mitä sitten, jos anoppi ja hänen tyttärensä perheineen menee viikoksi mökille? Ei haittaa mua. Mä en vois kuvitellakaan olevani lasten kanssa viikkoa mökillä. Ei ikinä.
Tästä valehdellaan ilmeisesti siksi, että joka kerta pitää valittaa, että ei ole rahaa ja siksi, että meillä ei ole mahdollisuutta 4 kesälomaviikkoon putkeen... Mitä sitten? Oma valinta. TämäKÄÄN ei haittaa.

Mä en jaksa tällaista enää. Hitto, kun vois vaan antaa olla ja elää omaa elämäänsä ilman noita säälijöitä ja valehtelijoita., Harmi vaan, että tämä ei taida olla mahdollista... :(
Me halutaan elää elämäämme näin ja mitä helvettiä se muille kuuluu? Jos me ei haluta maksaa autosta, kun ratikka menee ovenedestä tai jos ei haluta mökille kesällä niin se on meidän valinta.
Miksi ihmiset ei osaa antaa jokaisen olla oma itsensä???

OTTAA PÄÄHÄN!!!

No jos teiltä menee ratikka oven vierestä niin teillä on varmaan lähellä puistoja, palvelut ...
Ei meilläkään ole saunaa, eikä laminaattilattiaa eikä ikean keittiötä ...

anoppi = IRL harmaa. anteeks en nyt tarkota sua, vaan yleistä kuvaa harmaista täällä.

oot ihan syystäki näreissäs! se mikä on anopin mielestä parasta teille ei välttämättä sitä oikeesti oo. anopit on hankala elämänmuoto just siks ku ne ei ite tätä tajua... :hug:

Joo mustakin ois mukavaa elää rauhassa, mutta aina on anoppi ja muut miehen sukulaiset arvostelemassa!!! Osaahan ne olla mukaviakin, mut pahimmat ongelmat ollu anopin kanssa...aluksi luulin, että on oikeesti mukava ja nuorekas, kun ei mun juomisestakaan mitään sanonu eikä muustakaan. Mut sitten, kun paremmin tutustuu niin huomas ettei asiat niin yksinkertasia ookkaan.

Haukku mutkin syyttä ihan kokonaan humalassa ja ei anopin kanssa voi mistään sen sanomisista jutella normaalisti, kun sanoo ettei mitään ole tehnyt väärin vaan mä yritän riitaa haastaa :( Sitten monesta asiasta valehdellut ja jääny kiinni. Utelee kaikien asiat ja selän takana sit haukkuu..Ainoastaan jos ite yrittää olla aina ystävällinen niin sitten saattaa toimeen tulla, mutta mistään ei kärsi sanoa.

Oon yrittäny, mutta eihän niitä välejä paremmaksi saa..Aina muistaa vanhat riidat ja sen jälkeen on "leimattu" koko ihminen...Hänen pojallensa ei ole kukaan nainen hyvä..Enkä mäkään myös sen parempi. Meille tulee vauva ja en uskalla ajatellakkaan mitä silloin tulee tapahtumaan. :( Olisi tosi ihanaa elää vaan, mutta aina tietää että anoppi ei tykkää musta joidenkin pikku juttujen takia vaikka itse olisin voinut välit poikki laittaa hänen loukkauksien takia...

Alkuperäinen kirjoittaja Silvia Logo:
No jos teiltä menee ratikka oven vierestä niin teillä on varmaan lähellä puistoja, palvelut ...
Ei meilläkään ole saunaa, eikä laminaattilattiaa eikä ikean keittiötä ...

Tässä on puistoja vaikka kuinka, mutta ehkä niistäkin voi löytyä huumeneula ja lapset saa hiv:n... ;)
Tää on niin tätä ihan joka asiassa. Meidän pitäis asua jossain omakotitalossa rauhallisessa kylässä, omistaa kaksi autoa jne. Sitten oltais jotenkin parempia ihmisiä eikä meidän lapsista kasvais kummajaisia... :(

Suoraan en viitsi sanoa ja näinkään en jaksa. En kertakaikkiaan...

Yhteistyössä