Miksi miehen täytyy aina ohimennessä rutistella jostain?!?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vaimo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vaimo

Vieras
Ollaan oltu jo 8 vuotta yhdessä, eli ei olla mitään vastarakastuneita.

Menee välillä hermot tuohon jatkuvaan kynimiseen. Jos teen ruokaa ja mies tulee vaikka juomaan vettä, niin puristaa takamuksesta tai kouraisee rinnoista jne. Kerran oli jo lähellä ettei perunavesi lentänyt päälleni, kun säikähdin toisen tarraamista.

Olen varmaan sellanen 1000 kertaa sanonut et on kivaa jos koskettelee, mut ei sitä tarvii tehdä koko aikaa, eikä varsinkaan silloin kun näkee et mä täydellä tohinalla jotain teen!

Ja jos kiellän, ihan ärsyyttääkseen on pakko kerran vielä.

Mun miehellä on kans tuo tapa. Ja kivaahan se on, paitsi just silloin kun kaadan niitä kiehuvia perunavesiä tms...

No, joskus kyllä meinaa mennä hermot kun tuntuu että on kokoaika lärppimässä. Mutta vain joskus..:)

Ymmärrän ehkä sinuakin, mutta kuule.

Minä olen jo niin vanha täti, että palstailen sellaisillakin forumeilla, joissa valitetaan, että mies ei enää kosketa, ei silitä, ei nipistä ohi kulkiessaan, ei hali eikä suukota.
Eli siis fyysinen jokapäiväinen matalankynnyksen luonteva läheisyys on onnistuttu karsimaan parisuhteesta ja heitetty roskiin.

Iloitse sinä siitä kun tätä läheisyyden lajia vielä riittää!

Niin kauan minkäin tykkäsin ku lapset otti isästäsä mallia :/
Kerran mies ohimennen vähän läpytteli takapuolelle niin 5v poika tuli perässä ja löi ja tosi lujaa löikin. Ja tuumas että näinhän se isäkin tekee!!!!

Alkuperäinen kirjoittaja Piika-äiti:
Ymmärrän ehkä sinuakin, mutta kuule.

Minä olen jo niin vanha täti, että palstailen sellaisillakin forumeilla, joissa valitetaan, että mies ei enää kosketa, ei silitä, ei nipistä ohi kulkiessaan, ei hali eikä suukota.
Eli siis fyysinen jokapäiväinen matalankynnyksen luonteva läheisyys on onnistuttu karsimaan parisuhteesta ja heitetty roskiin.

Iloitse sinä siitä kun tätä läheisyyden lajia vielä riittää!

heh, minä en ole vanha täti, mutta peesaan täysin tätä!
Voi kunpa minunkin mieheni olisi noin 'rasittava'!!

Kuulostaa tutulta:)Marisin samasta asiasta miehelle ja sitten se yhtäkkiä lopettikin :o Olishan se pitänyt tietää miehenkin että seuraavaksi motkotin ,että mikset enään puristele mua ollenkaan... :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Niin kauan minkäin tykkäsin ku lapset otti isästäsä mallia :/
Kerran mies ohimennen vähän läpytteli takapuolelle niin 5v poika tuli perässä ja löi ja tosi lujaa löikin. Ja tuumas että näinhän se isäkin tekee!!!!

kyllä meilläkin joskus mies läpsäisee takamuksille mutta lasten aikana meillä ei rutistella rinnoista tai pepusta.

Musta tuollainen on ärsyttävää. Ex-mies sitä harrasti. Siis, eikä ihan oikeasti voi vaikka halata tai silittää olkapäästä, hieroa hartioita eikä aina vain kouria persettä ja tissejä. Ja sekin vielä, jos vähänkään itse hipaisee niin sitä luullaan, että sänkyynhän sitä ollaan menossa. Tosi tosi tosi ärsyttävää.

joskus ärsyttää se rutistelu, mutta ei yleensä. Mä olenkin olttanut tavaksi puristella/silitellä miestä, kun se äheltää jotain ruuvia jakkaralla katon rajassa tai tietsikan johtospagetteja oikoo peppu pitkällä - useimmiten kotioloissa pikkupöksyissä. Ai jai kun se tykkää...

No kun, ei ne vaan voi olla rutistelematta hyvää takapuolta tai ihania tissejä.. :D
Ja joo, kyllä muakin joskus ehkä pikkusen ottaa päähän, mut kivahan se kyllä toisaalta on että yhä edelleen kelpaa. :)

Yhteistyössä