O
"Oona"
Vieras
Olen kova kirppiksillä kiertelijä ja meillä on kolme lasta. Olen tehnyt mielettömiä löytöjä, koska täällä pääkaupunkiseudulla on todella hyvä tarjonta ja löytyy vaikka mitä. Olen siis säästänyt aivan selvää rahaa varmasti tuhansia euroja kun kaikki ulkovaatteet ja lähes kaikki vaatteet + kaikki vauvan tavarat ja vaunut, rattaat ym. olen löytänyt erittäin hyväkuntoisina kirppareilta. Mitään roskaa en osta. Olen myös myynyt meidän vanhoja juttuja pois, että talo ei täyty. No, aina tulee kuitenkin kommenttia, että tuollaisen sitten ostit ja taasko kävit kirpparilla ( vittumaisella äänensävyllä ) sitten kun kerron, että löysin tytölle sitä ja tätä ja säästin satasia niin taas tulee motkotusta. Tänään löysin 6v tytölle todella hyvänkuntoisen pyörän, koska vanha pyörä on aivan liian pieni niin ostin sen. Mies tuli töistä ja kommentoi sitten heti, että minkä ihmeen pyörän olet tänne raahannut? Sanoin, että löysin tytölle hyvän, ja että ajeli jo pihalla ja juuri sopiva hänelle. Siihen mies, että maksoit kyllä liikaa tuollaisesta!!!lässyn lässyn...maksoi 25 euroa. Hyvänkuntoinen vaihdepyörä niin ei ollut kyllä liikaa. Tällä kertaa vedin herneen nenään ja huusin, että herra on hyvä ja lähtee etsimään 25 eurolla uutta pyörää tytölle! Paloi nin pinna. Kaikkeni yritän ja aina pieleen. Ei meilläkään liikaa rahaa ole, mutta miehen mielestä ilmeisesti on. Laittakoot sitten 300 euroa johonkin tytön uuteen pyörään! Aivan sama! Onko muilla tätä ja mistä tämä johtuu???