Miksi miehet eivät huomaa mua?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Miisa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Miisa

Vieras
Aina on ollut niin, että mun kaverit on huomattu. Baarissakin kun ollaan niin mun kaverit nähdään ja mä tunnen monesti oloni ulkopuoliseksi.

Olen vähän ylipainoinen enkä mikään kaunotar. Saatan olla puhelias mutta oudossa seurassa saatan olla hiljainenkin. Varmasti tässä jokin aika sitten meidän seuraan tulleet miehet luulivat mun olevan ylpeä kun en lopuksi puhunut oikein mitään. Oikeasti pidättelin itkua jälleen kerran kun mua ei huomattu. Kauniit, puheliaat ja rennot kaverini kyllä huomattiin.

Miten mä voin ikinä saada itselleni miestä kun mua ei huomata? Olenko tuomittu olemaan yksin?

Alkuperäinen kirjoittaja Miisa:
Aina on ollut niin, että mun kaverit on huomattu. Baarissakin kun ollaan niin mun kaverit nähdään ja mä tunnen monesti oloni ulkopuoliseksi.

Olen vähän ylipainoinen enkä mikään kaunotar. Saatan olla puhelias mutta oudossa seurassa saatan olla hiljainenkin. Varmasti tässä jokin aika sitten meidän seuraan tulleet miehet luulivat mun olevan ylpeä kun en lopuksi puhunut oikein mitään. Oikeasti pidättelin itkua jälleen kerran kun mua ei huomattu. Kauniit, puheliaat ja rennot kaverini kyllä huomattiin.

Miten mä voin ikinä saada itselleni miestä kun mua ei huomata? Olenko tuomittu olemaan yksin?

Yksi mikä tulee mieleen, on toi itsetuntosi. Tekstistäsi tulee vähän läpi sellainen tunne, että itsetunto ei ole kohdallaan ja sehän näkyy ulospäin, halusit tai et.

Seuraavan kerran lähdet ulos iiiiihanissa vaatteissa, joissa tunnet olosi hyväksi ja olet oma itsesi. Siis sinun tosiaan täytyy tuntea itsesi hyväksi ja rentoutuneeksi, ei vaivautuneeksi.

Eikä se mitään haittaa, että baarissa kaverisi nähdään aina ensimmäisenä ja monetkin miehet vilkuilevat heidän perään. Jonain päivänä se yksi, oikea vilkaisee sinun perääsi ja se riittää ;)

Lykkyä siulle!

Vaikeahan se on tutustua jos ei mitään puhu ja vaikea puhua jos on ujo... Oma asenne vaikuttaa todella paljon, jos menee mieli maassa ja suu mutrussa baariin niin ei varmasti saakkaan seuraa. Itseluottamusta siis vaaditaan ja oikeaa asennetta. Pyydä kavereitasi laittamaan sulle magee meikki ja ihana tukka ja shoppaile uusi seksikäs bileasu. Keksikää keskustelunaiheita tämän projektin aikana ja sitten vaan juhlimaan. Äläkä yritäkään kerjätä huomiota miehiltä vaan keskity hauskanpitoon ;) kyllä se siitä, muista että olet upea nainen!

Alkuperäinen kirjoittaja meetu:
Vaikeahan se on tutustua jos ei mitään puhu ja vaikea puhua jos on ujo... Oma asenne vaikuttaa todella paljon, jos menee mieli maassa ja suu mutrussa baariin niin ei varmasti saakkaan seuraa. Itseluottamusta siis vaaditaan ja oikeaa asennetta. Pyydä kavereitasi laittamaan sulle magee meikki ja ihana tukka ja shoppaile uusi seksikäs bileasu. Keksikää keskustelunaiheita tämän projektin aikana ja sitten vaan juhlimaan. Äläkä yritäkään kerjätä huomiota miehiltä vaan keskity hauskanpitoon ;) kyllä se siitä, muista että olet upea nainen!

En mä sinne baariin menekään valmiiksi suu mutrulla mutta kyllä se masentaa kun aina kaikki muut nähdään mutta ei mua. Se on aina ollut niin. Jos yritän jotakin jutella niin enemmän kiinnitetään huomiota niihin kovaäänisempiin kavereihini. Jos aloitan kertomaan jotakin juttua niin joku kavereistani saattaa alata kertomaan omaa juttua ja siinä sitten jäänkin taas sivuun. Niin monesti mä sitten lopetan puhumisen kun toinen aloittaa päälle puhumisen.

Ylipainoinen, ei mikään kaunotar ja vielä hiljaakin.
MIKSI miehet huomaisivat sinut ????

Alkuperäinen kirjoittaja ???:

Kiitos vain tästä itsetunnon kohotuksesta.

Kiitos vain tästä itsetunnon kohotuksesta.

Ööh... Nämähän oli lainattu suoraan omasta tekstistäsi!

Joo minä olen kanssa niin kohtelias että mun jutut jää yleensä muitten jalkoihin... Jos aletaan yhteen ääneen puhua niin minä aina lopetan ja toinen jatkaa. Ja sitten muut kälättää niin ettei sanaa saa väliin. Ehkä sun ongelma onkin siinä missä seurassa menet sinne baariin, valitse hieman hiljaisempaa seuraa. Ei voi miehiä syyttää jos kuuntelevat sitä joka on kovaäänisin... :/ tai sitten vaan opettelet röyhkeäksi ja alat vaan kovemmin kailottamaan :D

Alkuperäinen kirjoittaja Aliisa:
Itse kerroitkin jo syyt, miksi sinua ei huomata. Mitäs sitä enää täällä ihmettelet.

No anteeksi kun erehdyin kirjoittamaan tänne.

Kun kerran tiedät, mistä kiikastaa, niin tee jotain asialle, äläkä tyydy pelkkään valittamiseen.

Mä voin laihduttaa ja alata puhumaan enemmän (jos vain osaan ) mutta miten saan kasvoni näyttämään paremmalta?

jos ei osaa puhua niin pitää opetella käyttämään katsetta. Tää toimi mulla. Siinä pitää olla tarkka, ei saa katsoo liian röyhkeesti ja seksikkäästi vaan sellaseen "uups, anteeks, en voi olla katsomatta sua"-tyyliin, viattomasti. Minäkään en oo kaunis, mutta tuo mun kultsi jonka kanssa ollaan nyt 4 vuotta oltu yhdessä, sanoi mulle heti että mulla on kauneimmat silmät mitä se on nähnyt. Ja ne ei oikeesti oo kauniit, se on vaan se pilke mikä niissä on kun katon just häntä.

Itse kerroitkin jo syyt, miksi sinua ei huomata. Mitäs sitä enää täällä ihmettelet.

Kun kerran tiedät, mistä kiikastaa, niin tee jotain asialle, äläkä tyydy pelkkään valittamiseen.

Mä voin laihduttaa ja alata puhumaan enemmän (jos vain osaan ) mutta miten saan kasvoni näyttämään paremmalta?

Hymyilemällä. :)

Voi kuule, jos miutkin on "löydetty" niin varmasti siutkin löytää joku ihana mies.
Miulla oli/on samat ongelmat ja niin vain onnistuin miehen nappaamaan. Muistat vaan hymyillä paljon, vaikket suunvuoroa paljon saiskaan.

Törkee.

Mä oon ollut vähän seinäruusu ennen ja jäänyt muiden jalkoihin... En erityisen hauska, välillä ehkä tosikko, vähän pullea, aika taviksen näköinen ja huonohkolla itsetunnolla varustettu. Mutt sitt päätin ett... piru. Oikeastaan käännekohta mun elämässä oli harrastuksen aloittaminen, johon jäin koukkuun. Olin ajatellut että se harrastus on vain kauniita ja aktiivisia ja suosittuja varten, siis sellaisia, mitä mä itse en ole. Mutt sitt kun aloitinkin itse, jatkoin sitä, koukutuin, niin tajusin ett mustahan saa vaikka mitä. Ett mä pystyn ja oon oikeasti ihan mielenkiintoinen ja hyvä. Kokeile, itsetunnon kohotusta. Mitä sä haluaisit harrastaa, mihin oot ajatellut ennen ettet pysty tai osaa?

Alkuperäinen kirjoittaja emo:
näyttele että olet itsevarma. kukaan ei huomaa oletko sisimmässäsi vai et. aikaa myöden huomaat että rooli on kasvanut sinuun. kannattaa ainakin kokeilla

Tämän luettuani tajusin, että mähän varmaan olenkin aina tehnyt näin ja sitä kautta tullut itsevarmaksi! :)
Kokeilepa ap sinäkin tätä!

turha on koittaa väkisin kälättää, siinä saa vaan ittensä kuulostamaan hölmöltä (mulla ainakin menee kieli solmuun ja jutun pointti hukkuu aina jonnekin...). Ujous on useimpien miesten mielestä söpöä.

Luulen, että olet jo niin menettänyt toivosi, että se paistaa olemuksestasi läpi. Epätoivoisen "aura" seuraa sinua ja saa miehet loittonemaan luotasi. Pelkäät jääväsi kauniiden ystäviesi varjoon, joten mitäpä jos etsisit sitä miestä muualtakin kuin baareista, joissa yhdessä ystäviesi kanssa käyt. Voisit kokeilla onneasi jonkin uuden harrastuksen parissa. Entä oletko kokeillut nettitreffailua? Sitäkin voin suositella. Siinä et taatusti jää kenenkään varjoon jo ensimetreillä, eli sitä ei ainakaan tarvitse pelätä.
Muutama hyvä kokemus noista voisi pelastaa itsetuntosi valumasta pohjamutiin.

Nyt en lukenut koko ketjua, mutta annan vinkin:

Älä ole koko aikaa ystäviesi seurassa, ota heihin etäisyyttä. Laita omilta tuntuvat vaatteet päälle, hieman meikkiä, hajuvettä. Ole vähän aikaa yksin, kiertele, mene baaritiskille ja tilaa juomaa ja jää siihen hetkeksi. Hymyile ihmisille, ei liikaa, eikä liian teennäisesti, mutta sopivasti. Ole kohtelias baarimikolle ja hymyile, niin varmasti sinut huomataan myös.

Voit mennä myös juttelemaan tuntemattomille henkilöille, jos siltä tuntuu.

Varaudu kuitenkin siihen, että kaikki ei halua jutella ja voivat kääntää katseensa pois sinusta. Ole sitten, kun mitään ei olisi tapahtunutkaan, äläkä lannistu.

Yhteistyössä