Miksi miehet on aina niitä sikoja?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Phoebsi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Phoebsi

Aktiivinen jäsen
12.06.2008
28 881
2
38
Pohdittiin eilen ystävän kanssa, että miksi ihmeessä kenenkään miehen pitäisi haluta parisuhdetta ja lapsia?

Miksi mies on sika, jos se haluaa vain seksiä? Eikö nainen itse ole silloin ollut vähän tyhmä, jos antaa tuosta vain? Tai parisuhde, eihän se väärin ole että toinen ei vaikka halua häitä tai lasta?

Halut ei mene yksiin, siitä siinä on kyse. Tai siitä, että nainen ei ole oikea. Mutta silti kaikki miehet on sikoja...

No sikojahan me tietenkin ollaan ihan laitaa lukien mutta onneksi naiset on eläinrakkaita...

Miehille on kyllä jokseenkin tavallista haluta parisuhdetta ja lapsia. Väittäisin että jopa valtaosalle.

Pohdittiin eilen ystävän kanssa, että miksi ihmeessä kenenkään miehen pitäisi haluta parisuhdetta ja lapsia?

Miksi mies on sika, jos se haluaa vain seksiä? Eikö nainen itse ole silloin ollut vähän tyhmä, jos antaa tuosta vain? Tai parisuhde, eihän se väärin ole että toinen ei vaikka halua häitä tai lasta?

Halut ei mene yksiin, siitä siinä on kyse. Tai siitä, että nainen ei ole oikea. Mutta silti kaikki miehet on sikoja...

En ymmärrä... Olenko vähän hidas tänään?

Koska niin moni nainen elää haavemaailmassa ja rakastuu siihen käsitykseen millaisen hän haluaa miehen olevan. On paljon helpompaa sanoa miestä siaksi kuin katsoa peiliin ja sanoa että oma arvostelukyky petti. Jos jatkuvasti törmää näihin "sikoihin", on helppo sanoa että epäonnistumiset johtuvat siitä että kaikki miehet ovat sikoja, eikä siitä että itse valitsee sellaiset miehet, koska sitten pitäisi miettiä mikä itsessä on vialla. Ei kukaan halua että itsessä on asiat vialla, siksi sanotaan että muut vain ovat sikoja ja idiootteja jne.

Erinomaisen hyvä pohdinnan aihe aloittajalla. Mies voidaan leimata siaksi, jos se ei halua samoja asioita kuin nainen. Mikä on tietysti äärimmäisen lapsellista. "Sä oot tyhmä kun et halua leikkii samaa leikkiä ku mä!"

Erinomaisen hyvä pohdinnan aihe aloittajalla. Mies voidaan leimata siaksi, jos se ei halua samoja asioita kuin nainen. Mikä on tietysti äärimmäisen lapsellista. "Sä oot tyhmä kun et halua leikkii samaa leikkiä ku mä!"

Mutta yhtä lailla mies voi leimata (ja moni leimaakin) naisen esim. nalkuttavaksi akaksi samasta syystä. Toki esim. tällä palstalla sika-vaihtoehto korostuu - tietystä syystä...

se halu vaan kehittyy joillekkin aika "myöhäisessä" vaiheessa.

No kuule joillekin NAISILLE se ei kehity ikinä.

Potuttaa se ainainen yleistys että KAIKKI NAISET ON HAAVEILLEET PIKKUTYTÖSTÄ ASTI PRINSESSAHÄISTÄ, ja kaikki miehet muka pakoilee ja kauhistelee avioliittoa. Täyttä paskaa. Miehethän sitä on aina vonkumassa vaimoa itselleen.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
mun mielestä mies on sika vain siinä kohtaa kun antaa naisen ymmärtää väärin tai ns. antaa naiselle turhaa toivoa. Eli esittää että haluaa parisuhteen, vaikka oikeasti haluaa vain seksiä. Tai esittää että kyllä sitten joskus haluaa sitä ja tätä ja sitten lyö jarrut pohjaan kun olisi aika niille lapsille jne.

Suurin osa naisista kyllä varmaan on miehen kanssa ja toivoo että voi muuttaa miehen, mutta kun se ei onnistu niin miestä haukutaan (turhaan) siaksi ja syyt sysätään sen niskoille.

Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;22852631:
Mutta yhtä lailla mies voi leimata (ja moni leimaakin) naisen esim. nalkuttavaksi akaksi samasta syystä. Toki esim. tällä palstalla sika-vaihtoehto korostuu - tietystä syystä...

Nyt puhutaankin miehistä :xmas:

Yleistyksiä teemme kaikki, mutta onko mies todella paska ihminen jos ei halua vakituista parisuhdetta tai lasta? Jos mies etsii seksikumppania, hän on pelkkä sika.

Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;22852631:
Totta :) Huomannut että täällä vähintään kerran päivässä leimataan koko miessukupuoli idiooteiksi tai sioiksi, yleensä yhden esimerkin perusteella. Todnäk sama ilmiö toistuu jollakin rekkapena-forumilla, mutta toiseen sukupuoleen viitaten.

minä sanoin miehelle suoraan että jos se ei halua mennä mun kanssa naimisiin eikä halua mun kanssa lapsia, niin reilumpaa molempia kohtaan on jättää tämä meidän suhde siihen ja erota. Koska itse en pysty niistä asioista hänen vuoksi luopumaan. No mies ei lähtenyt. Jos se ei mun kanssa vihille ikinä mene eikä lapsia mun kanssa halua niin pitäisin kyllä aika sikana. Olisi hukannut vaan molempien aikaa ja johtanut harhaan.

Aika harvat ovat sitä mieltä, että kaikki naiset haaveilevat prinsessahäistä ja kaikki miehet haluavat vaan seksiä.
Todella monet naiset haluavat suhteelta vaan seksiä, ilman minkäänlaista sitoutumista.
Monet miehet taas haluavat pysyvän suhteen ja haluavat perustaa perheen. Eiköhän se ole enemmänkin kunkin ihmisen elämäntilanteesta kiinni, mitä kukin haluaa, siihen vaikuttavat myös luonteenpiirteet. Ei niinkään se että onko mies vai nainen.

Nyt puhutaankin miehistä :xmas:

Yleistyksiä teemme kaikki, mutta onko mies todella paska ihminen jos ei halua vakituista parisuhdetta tai lasta? Jos mies etsii seksikumppania, hän on pelkkä sika.

Ai jaaha, enpä ole tiennytkään. Oon kuvitellu että sikamiehet on niitä jotka öykkäröivät jotenkin...
Miten se parisuhdetilanne vaikuttaa siihen onko "sika" vai ei, suurimmat siat lienee naimisissa.

Ja anteeksi sioilta, inhottaa että niin hieno eläin on sotkettu tarkottamaan aivovammasia mulkkua. Miksei puhuta vaan mulkuista niiden oikeilla nimillä.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;22852669:
Ei tietenkään ole, jos tekee oman kantansa edes suht selväksi naiselle.

vaikka sinä olet fiksu nainen, ainakin tässä asiassa, en tunne niin osaa sanoa muuten, niin phiipsin ajatus taisi olla se että näin se menee yleisellä tasolla

Ai jaaha, enpä ole tiennytkään. Oon kuvitellu että sikamiehet on niitä jotka öykkäröivät jotenkin.
Miten se parisuhdetilanne vaikuttaa siihen onko "sika" vai ei, suurimmat siat lienee naimisissa.

Ja anteeksi sioilta, inhottaa että niin viisaan eläimen nimi on sotkettu tarkottamaan aivovammasia mulkkua. Miksei puhuta vaan mulkuista niiden oikeilla nimillä.

jos aletaan hiuksia halkomaan tuon sika-nimityksen suhteen niin halotaan sitten mulkunkin suhteen, sehän on sukupuoli elin, ei sinänsä mihinkään tyhmyyteen kykeneväinen...

Yhteistyössä