miksi mies ei halua

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nainen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

nainen

Vieras
miksi mies ei halua naimisiin?kun otan asian puheeksi,menee heti hiljaseks tai kysyy vihjailetko jotaki? enne vastaus oli pikku vinkkiin vakava EI,tosin nyt toi ei on jääny ja tilalle tullu hiljasta. en tarkota että alttarille heti pitäs jousta mut vaikka vuoden parin päästä..

nim.miksi mies ei halua naimisiin?kun otan asian puheeksi,menee heti hiljaseks tai kysyy vihjailetko jotaki? enne vastaus oli pikku vinkkiin vakava EI,tosin nyt toi ei on jääny ja tilalle tullu hiljasta. en tarkota että alttarille heti pitäs jousta mut vaikka vuoden parin päästä.. rakastan miestäni niin paljon että haluan julistaa sen..

.

mun mies sano ja vannotti kauan ettei mee koskaan naimisiin.. no tässä ollaan naimisissa, kesällä mentiin. -Sanoin keväällä ,että jos et mee nii se on voi voi, minä meinaan mennä kuiten joskus. Että voit alkaa laskea ,nää on meinaan meidän suhteen viimisiä päiviä, mutten tiä kuinka paljon niitä on jäljellä. Parin viikon jälkeen kysyin uudestaan ja se sano että mennäänkö jo tänä kesänä. -Eli tässä sitä ollaan.

Mä sain edellisessä avoliitossa kokea aikalailla samoin. Ku saatoin ottaa puheeksi tuon naimisiin menon, hän vain oli joko hiljaa tai häippäs jonnekkin kertomatta yhtää mittää. Sitte ku aloin esikoista oottaan, äippä ehotti, et mentäisiin naimisiin ennen lapsen syntymää mutta EI!! Huomasin heti kui vaivautuneeksi hän meni.
Mutta nykyään oon jo naimisissa eri miehen kans. Esikoisen syntymän jälkeen melkeen heti erosin hänestä. Meni kuukausia kunnes sit tapasin siskoni kautta tämän nykyisen miehen. En kuitenkaa sitä tarkoita, et sun pitäs ettiä uus mies! Toivon kuitenki, et saatte asiat järkkään miehesi kans. :) :hug:

juu, täälläkin sanotaan vaan että ollaan liian nuoria naimisiin. Tekosyy se on!! onhan meillä jo lapsikin, ollaanko muka liian nuoria siihen?? olen kysynyt että entäs sitten parin vuoden päästä, ei mulla mikään hengenhätä oo. Mies vaan sanoo että ei halua vielä edes keskustella siitä aiheesta :'(

\
Alkuperäinen kirjoittaja 13.12.2004 klo 21:16 Äiskäpäiskä kirjoitti:
juu, täälläkin sanotaan vaan että ollaan liian nuoria naimisiin. Tekosyy se on!! onhan meillä jo lapsikin, ollaanko muka liian nuoria siihen?? olen kysynyt että entäs sitten parin vuoden päästä, ei mulla mikään hengenhätä oo. Mies vaan sanoo että ei halua vielä edes keskustella siitä aiheesta :'(

sanoppas muuta,itte oon "vasta" 19 mutta kyllä mä olisin valmis astumaan alttarille,oon sanon usen miehelle että en tarkota että heti pitäs rynnätä että vuojen kahen päästä mutta ei.. :'(

\
Alkuperäinen kirjoittaja 13.12.2004 klo 10:32 alannah kirjoitti:
Mä sain edellisessä avoliitossa kokea aikalailla samoin. Ku saatoin ottaa puheeksi tuon naimisiin menon, hän vain oli joko hiljaa tai häippäs jonnekkin kertomatta yhtää mittää. Sitte ku aloin esikoista oottaan, äippä ehotti, et mentäisiin naimisiin ennen lapsen syntymää mutta EI!! Huomasin heti kui vaivautuneeksi hän meni.
Mutta nykyään oon jo naimisissa eri miehen kans. Esikoisen syntymän jälkeen melkeen heti erosin hänestä. Meni kuukausia kunnes sit tapasin siskoni kautta tämän nykyisen miehen. En kuitenkaa sitä tarkoita, et sun pitäs ettiä uus mies! Toivon kuitenki, et saatte asiat järkkään miehesi kans. :) :hug:

Noh, eikö sitten ollut ihan hyvä että ette menneet naimisiin? Ehkä ex-avomiehesi tajusi jo silloin ettei liittonne ole ikuinen.