Miksi mies ei kehu minua koskaan kauniiksi? En ole hänestä kaunis?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Nilla"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

"Nilla"

Vieras
Olemme tunteneet puolisen vuotta ja nyt syksyllä tapailtu tiiviimmin. Olemme ihastuneita ja mies on sanonut tykkäävänsä minusta yms. Osaa kehua kivaksi, ihanaksi yms. Ei koskaan kauniiksi/nätiksi.
Minä kyllä kehun miehen ulkonäköä välillä. Esim. jos lähdemme jonnekin, niin saatan tokaista, että näytätä hyvältä tms. Tuohon luulisi olevan jo kohteliaisuuskin vastata "niin säkin" tms..
Joskus saatan sanoa, että mies on todella komea yms. Ei koskaan sano mitään takaisin tai sanoo vain kiitos.

Mulle olisi tärkeää olla mahdollisen tulevan puolison silmissä kaunis ja saada myös itse tuntea, että olen kaunis hänen mielestään En mä mitään palvontaa kaipaa. Se, että joskus sanoisi vaikka takaisin "niin säkin" tai joskus kehuisi jotakin piirrettä. "sulla on muuten kauniit silmät" tms..

Ehkä mies ei vain ole sen tyyppinen ihminen, että "osaisi" sanoa tuollaisia asioita, vaikka sinua kauniina pitäisikin? Tai ei ehkä koe tarpeelliseksikaan sanoa.

Ei munkaan exä sanonu ikinä mua kauniiksi, mutta kerran kyllä sanoi, että "sä et kyl mikään ruma oo", eli piti kai kuitenkin ihan kauniina.
Enkä mä itsekään hänen ulkonäköään kommentoinut, paitsi kerran silmiä kehaisin.

Kannattaa unohtaa koko mies jos haluat parisuhteen jossa sanallisestikin otetaan toinen huomioon. Tuollaista on nimittäin hankala muuttaa. Jos olet sinut sen kanssa, että mies on tuollainen niin jää ja niele asia. Itse en jaksaisi jos ei koskaan kuulisi mitään kaunista sanaa ulkonäöstä. Edes sitä "wau" kun olen laittautunut oikein seksikkääksi.

Yhteistyössä