miksi mies ei ota kuuleviin korviinsa mitä mä sanon sille??? :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kyllästyin just nyt
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kyllästyin just nyt

Vieras
jäkätys on asia sikseen, mut ihan asiaa kun yrittää sille sanoa.
varmaan 50 kertaa olen sille maininnut jonkun oman menon /koko perheen menon tms ja joka ikinen kerta se alkaa jänkkään että mä en ole sanonut sille mitään vaikka pystyn paikan ja vaikka ajan tarkkuudella kertomaan missä sen asian sanoin ja ketä oli kuulemassa, riehuu vaan et en oo kertonu.

toinen mitä olen TOIVONUT on että se siivoaisi jälkensä, varsinkin keittiössä. astiat koneeseen tai EDES tiskipöydälle ja pyyhkäsis pöydän jäljiltään niin muun perheen olis mukavampi mennä aamupalalle sit sen jälkeen kun ei tarvii alottaa aamua siivoamalla toisen jälkiä. mies on väittänyt ymmärtäneensä mun pointin, mutta silti tänä aamunakin kun mentiin keittiöön, niin leivän muruja oli kahdella tasolla, ruokapöydässä ja lattioilla, lisäks oli juuston palasia, voitahroja ja mehuläikkiä, sekä tyhjä mehutölkki.
hyvä etten itkuun pillahtanut kun alkoi yhtäkkiä tuntua niin pahalta, näinkö vähän mun ystävällisiä toiveita ja pyyntöjä kunnioitetaan??!!

Et ole ainut.
Minä saan jankuttaa samoja asioita miehelle.
Saisi ukko huomioida PIENIÄKIN asioita ja useammin.
Minä saan myös siivota milloin mitäkin ukon sotkemaan ja jättämää tavaraa pois..
Oon jäkättäny ja valittanu, raivonnu että älyäisi nyt helkkari vie.
Minä muutenni siivoan ja kokkaan ja pyykkään ja mies ei voi tuon vertaista siivota että siivoiaisi omat sotkunsa pois! :kieh:

meillä jo vitsaillaan sillä että mies _EI_IKINÄ_ ole kuullut sovituista jutuista tai muusta sellaisesta, jonka mä olen hoitanut / järkännyt. mä luulen, että meillä ukolla on tekemistä jo pelkkien työjuttujen kanssa, joten ei ole ihme että perheen jutut tippuu päästä pois kuin vesi hanhen selässä. monesti kyllä varmistelen että asia on ok ja hoituu, mutta silti mies aina välillä jaksaa esittää yllättynyttä. tuohon siivouspuoleen en osaa sanoa, kun meillä se on vähän toisinpäin. mua ei niin haittaa.

Miehet asuvat marssissa ja naiset venuksessa...
Miehillä on putkiaivot ja naisilla tippaleipäaivot...
Miehet ei yksinkertaisesti kykene hoitamaan asioita ja uuden asian oppiminen vie aikaa.
Meillä mies heränny nyt kotona ollessaan (työtön) huomaamaan kuinka paljon mä oon tehny asioita sillon kun hän oli vielä töissä. Nyt se osaa kyllä huomautella jo mullekkin jos en siivoo jälkiäni... :laugh:

Meillä mies siivoo kaiken melkeen ja mäkättää mulle esim. mehupurkista :ashamed: Toki siis tiskit, imuroinnit, pyykkäykset yms. hoidetaan molemmat vuorollaan, pyykkäykset nyt melkeen aina yhdessä kun on pyykkitupavuorot vaan. Laitettiin noista kotihommista lista seinään, niin molemmat tietää kenen vuoro tehdä mitäkin :) Oli meinaan ainainen tappelun aihe myös täällä tuo siivoaminen.

Yhteistyössä