V
vierailija
Vieras
Mietin jo suhteen jatkoa. 2 vuotta oltu yhdessä kaikki muu pelittää mut tää saa niskakarvat pystyyn. Ei mulla ole tarvetta puhua pahaa miehestäni. Mies luo musta pirttihirmun kuvaa kavereilleen, ja että hän olisi tossun alla. MIKSI? Mietin tosiaan haluanko tämmösessä suhteessa olla missä annetaan toisesta väärää kuvaa. En tosiaankaan ole pirttihirmu tms enkä rajoita kenenkään menemisiä. Jos mies ei itse halua mennä viihteelle kavereidensa kanssa ni minä saan syyt niskoille. Ite olen ollut suhteessa missä todellakin olin tossunalla vankina. En vois toiselle niin tehdä ni tää loukkaa tosi paljon. Nyt hänen kaverit sit puhuu musta toisilleen ja eteenpäin tämmöstä paskaa..vaikka todellisuudessa jos joku on tossukka ni minä. Tosin tässä suhteessa saa mennä ja tulla miten huvittaa. Mies harrastaa semmosta ärsyttävää vihjailua miten ei muka pääse ko minä... huoh. Kesälläkin oli tapahtuma mihin mies oikeen kutsuttu, ei siinä mitään suoraan sanottuna pakotin sen menemään ja sanoinki miehelle kun epäröi et mua siitä raas syytetään jos ei mene. Ja suunnittelin laatuaikaa kaksin lapsen kanssa. No ei se menny, vaan änkes mein mukaan. Siitä taas kiva soppa.