Miksi mies pihtaa??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja :((((
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

:((((

Vieras
Miehen ei siis tee mieli seksiä kuulemma juuri ollenkaan... Mulla on niin paha olla, mun mielestä seksi kuuluu avioliittoon... Tätä on nyt jatkunut pari kuukautta.. Mikä voi oikeasti olla syy haluttomuuteen muuta kun "toinen nainen" ja siitä tässä tuskin on kyse.. Mies on muuten aivan ihana, huomioi ihanasti mut päivän aikana, mutta seksi ei vaan kiinnosta, ei kuulemma tee mieli.. :/

Me ollaan oltu kohta 7v yhdessä miehen kanssa ja meillä on joskus tuota. Ei mun miehellä ole toista,työstä stressaa ja muutenkin on kiirettä. Onko teillä stressiä?

On ollu stressiä paljonkin... Miehen nimi meinas mennä kun laskuja tuli ovista ja ikkunoista.. Sit mää oon tosi paljon töissä ja mies on aamut töissä ja sit sen jälkeen se on kotona lasten kanssa ym...

Kun kerran aiemmin mies on halunnut enemmän, tulee mieleen muutamia syitä:
- Miehellä on toinen
- Mies on ihastunut toiseen
- Miehen tunteet ovat laimenneet
- Olet raskaana ja mies on hämillään seksistä raskauden aikana

No minusta nuo talousasiat ja muu (työ)stressi on semmoisia mitkä mun ukkoa ainakin häiritsisivät tässä mielessä. Ja vaikka asiat kääntyis parempaan päin, ei se aina petipuuhiin asti heti ulotu. Puhuminen auttaa, jos mies on semmoista sorttia joka osaa puhua.

[QUOTE="olli";26148390]Kun kerran aiemmin mies on halunnut enemmän, tulee mieleen muutamia syitä:
- Miehellä on toinen
- Mies on ihastunut toiseen
- Miehen tunteet ovat laimenneet
- Olet raskaana ja mies on hämillään seksistä raskauden aikana[/QUOTE]

Tai miehellä on muuta mietittävää. On kyllä ihan vitun naurettavaa että naiset vieläkin luulee että miestä panettaa aina. Ja jos ei paneta niin se pettää. Ei sitä nyt aina jaksa vaikka mies onkin

Haluttomia miehiä on olemassa. Itsellä on sellainen. Olen usein asiasta valitellut ja joskus mies on jopa itkenytkin, kun olen siitä valittanut. En enää raatsi sitten sanoa mitään, tuosta itkemisestä johtuen. Elämässä on tärkeämpiäkin asioita.

Yhteistyössä