miksi mies valehtelee kavereilleen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vaimoke
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vaimoke

Vieras
kaverit pyytää millo minneki musiikkitapahtumiin, jotka eivät miestäni kiinnosta yhtään. Mieheni kuuntelee ihan toisenlaista musiikkia..

se aina sanoo että joo, täytyy katsoa työvuoroja tms.. mikäs siinä, mut en lupaa mitään.. katsellaan.. voishan lähteä jos ei oo muuta.

sit sanoo mulle heti että ei todellakaan ole menossa, ei kiinnosta..

kaveruus ei pitäisi vuosien tuttavuuden jälkeen olla niin hataralla pohjalla etteikö mun mielestä vois rehellisesti sanoa että nyt ei kiinnosta.

en tiedä miks, mut mua nyppii ihan hirveästi ettei voi olla rehellinen! ku jokaisellahan on oikeus tykätä mistä haluaa enkä mäkään lähde mihinkään hevitapahtumiin vaikka joku pyytäis.. kaverit hyväksyy mut sellaisena ku olen..

Pelkää että menttää kaverinsa :( jos kieltäytyy lähtemästä ilman tekosyytä . Onneksi ei sentään sano ettei vaimo päästä .
Kavereita mutta ei missään mielessä ystäviä jos ei rehellisesti voi olla oma itsensä.

Alkuperäinen kirjoittaja mie:
Pelkää että menttää kaverinsa :( jos kieltäytyy lähtemästä ilman tekosyytä . Onneksi ei sentään sano ettei vaimo päästä .
Kavereita mutta ei missään mielessä ystäviä jos ei rehellisesti voi olla oma itsensä.

Heh, mun mies käytti tuota tietämättäni suhteen alussa eli väitti että MINÄ en päästä menoihin :D Pikkasen suututti kun kuulin, itse mies ei vain halunnut mennä! Sitten ravintolassa oli kiva kuunnella miehen kavereitten pirttihirmu-puheita prkle...

Luulen, ettei miehesi vain halua loukata kavereitaan. Ennemmin keksii jonkun tekosyyn kuin sanoisi suoraan ettei kiinnosta.. onhan se totuuden sanominen tässä tapauksessa vähän loukkaavaa ehkä. Tai riippuu tietysti siitä miten sen sanoo, mutta ehkä pelkää ettei kaverit enää ikinä sitten kutsu mihinkään mukaan.

Meillä mies kyllä sanoo kavereilleen suoraan ettei häntä kiinnosta lähteä, tai ei jaksa, mutta kaverit laittaa sen mun piikkiin, en muka päästä. Miehen kavereista suurin osa (niistä jotka jatkuvasti pyytelee mukaan) on sinkkuja ja työttömiä, ne ei ymmärrä miksi rankan työviikon jälkeen joku haluaa olla vaan kotona, lisäks mun miehelle tulee kamala kankkunen pienestäkin määrästä niin ei usein nykyään viitsi ottaa.

Yhteistyössä