Miksi mies valehtelee koko ajan!!

  • Viestiketjun aloittaja Toivoton..
  • Ensimmäinen viesti
Mies 50
Voi kristus kun pukkaa soijaa..............
Miks ihmeessä ihmiset ovat suhteessa valehtelijoihin, väkivaltaisiin ja epäkunnioittaviin kumppaneihin? Kunnioittakaa nyt hyvät ihmiset itseänne enemmän.
 
mitä onni on
Niin justukset. Jotkut eräät täällä osaavat syyllistää jo alkumetreillä. Ovat varmaan fysiikan tai ainakin tohtorisväkeä tai peräti kuninkaallista porukkaa. Ja naurettava aikuinen ihminen, kysyy miksi ihmiset ovat sitä ja tätä..) No miksi on sotia, väkivaltaa, sairauksia, kuolemia, raiskauksia, köyhyyttä mm. Ja joku ei eläisi tietynlaisen ihmisen kanssa päivääkään..hmm. Jos kaikki olisi helppoa ja kaikilla hyvät oltavat, tuskin täällä kukaan kysyisi keneltäkään yhtikäs mitään tai vain huvin vuoksi. Kenellekkään ei ole aina viisasten kiveä taskussa. Mistä ihminen sen kunnioituksen hankkii/netistä varmaan/ tai osaa rakastaa itseään, jos sitä ole koskaan edes kokenut. Tai jos ihminen on huonosti kohdeltu, että pienikin vastoinkäyminen tekee kaiken niin mahdottomaksi, että täytyy aloittaa aina kaiken alusta. Joo tiedän, että joku tietää kertoa, että maasta se pienikin ponnistaa ja että onhan esimerkkejä muitakin, joilla on ollut vaikeaa. Onko sekään aina onnela, että elää jonkun kanssa sympiossa vuosikaudet ja kuitenkaan mitään siitä ihanuudesta saamatta. Mutta kun muutkin niin tekevät. Katselevat ja päivittelevat toisten iloista ehkä joskus rappiollista elämää, mutta ehkä se on kuitenkin elämää enemmän. En usko, että kukaan pakosta ja ihan vapaaehtoisesti asettuisi jonkun kanssa väkivaltaiseen tai uhanalaiseen suhteeseen. Joskus on vain niin vaikea päästä suhteesta irti tai tehdä nopeita ja hyviä päätöksiä.
 
Juokse
Tutulta kuulostaa... Itse olen tuhlannut tuollaiseen mieheen monta vuotta. Jatkuvaa valehtelua ja salailua. Ihmeellisiä yhteydenpitoja erinäisten naisten kanssa. Kiistetään kaikki epäilyt ja vannotaan rakkautta...
Valitettavasti epälyt ovat käyneet toteen ja sain kuulla että miehellä on hoito, ollut jo ties kuinka kauan selkäni takana. Kakki epäilyttävät jutut, puhelin äänettömällä, omat menot ja muu p.ka saa
nyt selityksensä.

Vielä eilen kysyin mieheltä suoraan mitä puuhailee, mutta kielsi kaiken. Kieltäisi varmaan edelleen ellen tietäisi totuutta.

Älä tuhlaa aikaasi tuollaiseen itsekkääseen idioottiin. Minä olen vihdoin pääsemässä tästä valheiden verkosta ulos ja olen helpottunut. Ottaa päähän että olen halunnut näin kauan uskoa miehen selityksiä.

Juokse! Mies ei arvosta sinua pätkääkään! Usko minua, tulet katumaan joku kaunis päivä jos jäät tähän suhteeseen. Niin kävi minullekin. Mutta ei tule käymään enää koskaan. Opetus on otettu vastaan kantapään kautta. Älä sinä odota niin pitkälle.
 
etoo
parisuhteeseen saattaa kuulua pienet valkoiset valheet, en tiedä.? mutta suoranainen valehteleminen ei mielestäni kuulu ja miks niin tekee?
2009 tuli kirje miehelleni jossa kiiteltiin ja vahvistettiin miehelleni laina, ei summaa. Olemme sopineet ettei sellisia oteta toisen tietämättä. Mies väitti "mikä lie mainoskirje". No ei mainoskirjeessä yleensä kiitellä tai kerrota vahvistetusta lainasta. Mutta näin hän silmät kirkkaina selitti. Ei tullut kotiin sen jälkeen mitään lappuja ja unohdin asian. Nyt 2013 löysin siivouksen yhteydestä oudosta paikkaa rypisteyn kirjeen jossa sama asia vakuutettiin tietoineen.
Laina on ollut 2009 -2011 / 24 kk ja 1500 €. Hämmästykseni on suuri, mihin moista summaa olisi tarvinnut? Kotiimme ei ole mitään uutta tuona aikana ilmaantunut yli varojen. Veloitus on ollut suoraan hänen tililtään. Laskut maksettu tasapuolisesti ja vielä rahoitettu hänen "menojaan" minun tuloistani. Totta siis on etten voi luottaa häneen pienimmässäkään asiassa (luotto mennyt jo aiemmin) ja kehtaa olla siitä vielä loukkaantut jos tällaista omallatunnollaan kantaa. Tästä en ole vielä hänelle puhunut.
 
petetty
Voi kristus kun pukkaa soijaa..............
Miks ihmeessä ihmiset ovat suhteessa valehtelijoihin, väkivaltaisiin ja epäkunnioittaviin kumppaneihin? Kunnioittakaa nyt hyvät ihmiset itseänne enemmän.

Nainen yli 50 Vastaan sinulle itseolen joutunut valehtelian uhriksi suhde oli ei saannut mennä miehen luo muuten kuin miehen pyynnöstä , ja silloinkin harvoin koska siellä kävi muita naisia , kun sain selville ja kysyin ei kuulema käy kaikki on minun syy ettei toiminut koska minuun ei voinnut luottaa . koskaan hän ei jäänny yöksi minun luo koska pelkäsi jonkun vievän talon aina syytteli ja tivasi onko toisia miehiä . Minu syytti valehteliaksi suhde on päättynyt mut edelleen hän haluaa että pidetään yhteyttä ja soitellaan . Sitä olen miettinyt kun löytää jonkun niin miksi pitää olla sika sitä toista kohtaan koska tietää että toinen on sitoutunut täysillä mut on niin ylimielinen ette ota kuuleville korville kohhauttaa vain olkapäitä ja sanoo ei ole päättänyt onko suhde loppunut .
 
Viimeksi muokattu:
ehkä
parisuhteeseen saattaa kuulua pienet valkoiset valheet, en tiedä.? mutta suoranainen valehteleminen ei mielestäni kuulu ja miks niin tekee?
2009 tuli kirje miehelleni jossa kiiteltiin ja vahvistettiin miehelleni laina, ei summaa. Olemme sopineet ettei sellisia oteta toisen tietämättä. Mies väitti "mikä lie mainoskirje". No ei mainoskirjeessä yleensä kiitellä tai kerrota vahvistetusta lainasta. Mutta näin hän silmät kirkkaina selitti. Ei tullut kotiin sen jälkeen mitään lappuja ja unohdin asian. Nyt 2013 löysin siivouksen yhteydestä oudosta paikkaa rypisteyn kirjeen jossa sama asia vakuutettiin tietoineen.
Laina on ollut 2009 -2011 / 24 kk ja 1500 €. Hämmästykseni on suuri, mihin moista summaa olisi tarvinnut? Kotiimme ei ole mitään uutta tuona aikana ilmaantunut yli varojen. Veloitus on ollut suoraan hänen tililtään. Laskut maksettu tasapuolisesti ja vielä rahoitettu hänen "menojaan" minun tuloistani. Totta siis on etten voi luottaa häneen pienimmässäkään asiassa (luotto mennyt jo aiemmin) ja kehtaa olla siitä vielä loukkaantut jos tällaista omallatunnollaan kantaa. Tästä en ole vielä hänelle puhunut.
Ei kannata kysellä, koska 1500 euroa ei ole iso summa, varmaan tarpeeseen meni.
 
Viimeksi muokattu:
Niimpä
Olen ihan kahdenvaiheilla erotakko vai ei.. Hän on muuten niin ihana, koti/ulkotöitä tekevä ja hauska, ja vieläkin osaa katsoa minua niinkuin ei haluaisi mitään muuta maanpäällä kuin minut.. mutta kommunikaatio on ihan jumissa. Ja lisäksi valheet.. Olemme seurustelleet yli 3v.

Hän valhetelee esim; lähettää viestin "olen kotona" ja soittaa vahingossa ja on vielä baarissa.. Hän luo profiilin FBookkiin eikä kerro siitä moneen kk mitään.(en ole itse siellä) Selitys oli että kun olen joskus sanonut että hyvä kun hän ei jumita koko aikaa koneen äärellä tai Fbookis..
Hän on kerran ollut aamuyöhön asti juhlimassa, oli aluksi jatkoilla ja sitten tarina vaihtui että oli kävelemässä 3 tytön kanssa kotiin joka kesti kauan eikä halunnut tehdä minua mustasukkaseksi. Ja sen jälkeen yksi naispuolinen työkaveri olikin siellä myös kävelemässä joka aikaisemmin pyysi häntä ulos kahville(kaverina kuulma pelkästään..tai näin sanoo, eivät silloin menneet vaikka sanoin että menkööt.. ehkä olin hieman ärtynyt asiasta:)..) Ja tämän jälkeen saan kuulla että he ovat viestitelleet joka viikko parin kk ajan, ja hän on heittänyt naisen kotiinkin töistä muutaman kerran. Ja kun intin että onko nainen kiinnostunut hän sanoo en tiedä ei ole, no ehkä oli aluksi mutta ei enää, kai on kiinnostunut eri jätkästä.. huoh. eli ei mitää selvää vastausta.

Kaiken tämän keskellä tunnen itseni petetyksi vaikka mitään painavaa todistusta ei ole, hän vakuuttaa rakkauttaan ja oli itkemispisteessä kun puhuin erosta. Hän sanoo tekevänsä mitä tahansa sen eteen että en jätä häntä, olen kaikki hänelle.. Hän yrittää sanoa että nainen tekstaili hänelle ja hän vastaili. Ja kuulemma kertaakaan ei ole tullut mieleen tehdä mitään sen kanssa kun hänellä on minut, syytä kuulma ei ole.

Olen ihan sekasin, en tiedä mitä tekisin.. luottaa en pysty.. Tässä oli tietysti vain osa meidän elämästä, mutta pahinta on tuo piilottelu ja viestien poistaminen ja pimittäminen minulta.

Tekeekö miehet tälläistä, tekstailee naisen kanssa ilman taka-ajatuksia? tarjoutuu heittämään kaupunkiin samaa matkaa kun mennään? Voiko olla tosiaan niin että ylireagoin? Jos hän vain pelkää reaktiotani.. Olen mustasukkaista tyyppiä mutta niin on hänkin. Sanotaan molemmat ollut ihan normaalisti mustasukkaisia, kunnes tämä valehtelu alkoi niin se lisäsi omaa epävarmuuttani. Ei epävarmuutta minusta itsestäni vaan hänen aikeistaan.

En kestä.. Toivon vain että suhde toimisi, mutta ottaa iha sairaasti päähän tuo hänen käyttäytymisensä.

Onko kellään vastaavaa tai mitä muuten mietitte tästä?
 
Viimeksi muokattu:
vierailija
MINÄ TAAS OLEN NIIN KIROTTU! ETTÄ EN OLE LÖYTÄNYT KUN VAIN HENKISESTI HYVÄKSIKÄYTTÄJIÄ !

NYTKIN TAITAA OLLA. SELLANEN ?

KUN HÄN JOKA ASIAAN SANOO KYSYY NIINKÖ? NIINKÖ

KUN KÄSKIN OLLA REHELLINEN

VASTAA NIINKÖ?

JA ETTÄ MÄ SUUTUN !

KUN EI USKALLA KERTOA MULLE!JOTAKIN ASIAA!


ETTÄ MITÄ?!

Ja jos on taiteeseen suuntautunut mies on
 

Yhteistyössä