Miksi miespuoliset ystäväni haluavat kanssani sänkyyn tai seurustella!? En ymmärrä miksei kaverisuhde riitä!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vainkaveri
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vainkaveri

Vieras
Siinäpä se kysymys sitten otsikossa piili kokonaisuutena.
Minulla on miespuolisia ystäviä paljon, joiden kanssa siis haluan pitää vain ystävyyden enkä voisi kuvitellakaan mitään suurempaa.
Olen sanonut siis suoraan, että ei tule mitään vakavaa, ei en nuku vieressäsi ensiyötä tmv. Johon kommenttina olen saanut takaisin "eihän sitä koskaan tiedä tai minä en vielä anna periksi".
Kehuja saan usein miten olen niin kaunis ja ihana nainen ja tietyn rajan yli kun se on mennyt alkaa asia vaan ahdistaa.
Saan päivittäin soittoja ja tekstareita milloin mennään esim. kahville. Välillä olen suostunutkin ihan kaveri mielessä ja läppää ollaan heitetty, mutta sen jälkeen kun tulee viestiä "olitpa ihana/näytit niin upealta..." niin sitten vedän muurin eteeni ja keksin tekosyitä miksi en jouda nähdä.
Tämä varmaan osaksi johtuu siitä kun olen ollut sinkkuna vasta lyhyen aikaa ja miespuoleiset kaverini ovat enemmän alkaneet pitää yhteyksiä, mutta mikä siinä on, että toiset ei ymmärrä miten ei on tosiaankin ei!

Ehkä flirttailet huomaamattasi? Käyttäydyt seksuaalisemmin kuin tietoisesti tajuatkaan? Suhtaudutko itse miehiin aidosti tasavertaisesti?

Mulla on aina ollut miehiä ystävinä eikä oo kuitenkaan tollasta ongelmaa. Toki joskus joku onneton on ihastunut, mut ei nyt ongelmaksi asti. Ja ihan oon normaali nätti nuori nainen minäkin ;)

Mulla on useimmat kaverisuhteet miehiin kaatuneet juurikin tuohon. En tiedä mistä johtuu, en todellakaan ole flirtti tai anna olettaa, että jotain muutakin voisi olla. Jotkut miehet ei vaan usko, vaikka kuinka sanoisi, että vain kavereita ollaan, eikä sen enempää nyt eikä ikinä. Nyt kun olen ollut sinkkuna jo pari vuotta, tilanne on ehkä hieman rauhoittunut, alussa muakin yritti vuoronperään jokainen kaveripiirin mies. Ehkäpä he sitten luulevat, että sinkkunainen on vapaata riistaa ja häntä voi yrittää kaveruudesta huolimatta.

[QUOTE="hmm";28386536]Ehkä flirttailet huomaamattasi? Käyttäydyt seksuaalisemmin kuin tietoisesti tajuatkaan? Suhtaudutko itse miehiin aidosti tasavertaisesti?

Mulla on aina ollut miehiä ystävinä eikä oo kuitenkaan tollasta ongelmaa. Toki joskus joku onneton on ihastunut, mut ei nyt ongelmaksi asti. Ja ihan oon normaali nätti nuori nainen minäkin ;)[/QUOTE]

Ihan samaa ajattelin :)

[QUOTE="hmm";28386536]Ehkä flirttailet huomaamattasi? Käyttäydyt seksuaalisemmin kuin tietoisesti tajuatkaan? Suhtaudutko itse miehiin aidosti tasavertaisesti?

Mulla on aina ollut miehiä ystävinä eikä oo kuitenkaan tollasta ongelmaa. Toki joskus joku onneton on ihastunut, mut ei nyt ongelmaksi asti. Ja ihan oon normaali nätti nuori nainen minäkin ;)[/QUOTE]

No tuosta ei kyllä ole pelkoa. En flirttaile vaan olen oma itseni, istunkin kaukana enkä änkeä tyyliin syliin ja kyllä suhtaudun miehiin samallalailla kuin naispuolisiin kavereihini. Olen samanlainen eikä käytöksessäni tapahdu muutosta. Pystyn avautumaan ja kertomaan kaiken niille kavereille kelle haluan kertoa on kyseessä sitten nainen tai mies, että olen aika avoin ihminen noiden asioiden suhteen, mutta milläänlailla tyrkyllä en todellakaan ole. Enkä pukeudu paljastaviin vaatteisiinkaan mitkä antaisi ymmärtää väärin.
Nyt on ollut hiljaisempi hetki etten ole yksinkertaisesti halunnut paria kaveria nähdäkään. Olen sanonut syyksi kiireen, mutta kyllähän sekin pidemmän päälle alkaa heitä mietityttämään. Lisäksi pidän heistä paljon kavereina joten en nyt halua pilata kaverisuhdetta kokonaan tuon takia. Toivottavasti ajan kanssa tämä sitten ohi menisi.

ap

Tosi oudolta kuulostaa. Itselläni on lapsesta saakka ollut paljon miespuolisia kavereita, opiskeluaikana varmaan miespuolisia jopa enemmän kuin tyttöjä. Yhden kaksi kertaa on joku luullut enemmän kuin kaveruutta.
Ja olen kuitenkin aina ollut ns. kaunis hoikka blondi, jolla miehiä riittää.
Kaveruuteen olen kuitenkin selkeästi ruvennut vaan miesten kanssa, joista siihen on. Monet on pystyneet olemaan kavereita kanssani jo 20 vuotta.

Sellaista se vain on. Jotkut naiset säteilevät viehätysvoimaa, vaikkeivät edes yrittäisi. Miehet vastaavat siihen automaattisesti ja kinuavat petiin. Toisten naisten kanssa taas on vaikea kuvitellakaan mitään kaveruutta kummempaa. Ilmeisesti ap ei lukeudu heihin vaan edellisiin.

Yhteistyössä