Miksi minä en koskaan voita mitään, en veikkauksessa enkä arvonnoissa :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja shihtzu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

shihtzu

Vieras
Olisi joskus kiva saada joku suurempi summa vaikka veikkauksessa, mutta jos sieltä jotain tulee niin lotossa hikisesti se 4 oikein tai kenossa just kans 4 oikein, elikkä saa vain sen mitä on sinne laittanut.

Arvonnoissa mulla ei koskaan onni suosi, en ole voittanut oikeastaan mitään, joskus 20 vuotta sitten voitin yhden pehmolelun, jee, mäkin haluan joskus voittaa jotain isompaa ja arvokkaampaa.

Ei tasan käy onnenlahjat.

Ap on varmaan tietoinen, että loton päävoitto on huomattavasti epätodennäköisempi kuin se, että jäät huomenna rekan alle. Kymppitonnin voittaminen lienee jotain "molemmat kädet murtuivat kun kaaduin" todennäköisyyden luokkkaa.

Alkuperäinen kirjoittaja jebulis:
Ap on varmaan tietoinen, että loton päävoitto on huomattavasti epätodennäköisempi kuin se, että jäät huomenna rekan alle. Kymppitonnin voittaminen lienee jotain "molemmat kädet murtuivat kun kaaduin" todennäköisyyden luokkkaa.

Joo tiedän, mutta mulle kelpaisi vaikka parikin tonnia :)

Vanha ketju, mut ois kiva voittaa JOSKUS EDES JOTAIN. Mutta vaikka osallistun kaikenmaailman arvontoihin, en ikinä voita mitään. Lotoa yms. olen alkanut karttamaan koska koskaan sieltä ei tule mitään. Hieman epäilytti myös kun kokeilin eka kertaa sitä timanttiarpaa(?) ja kaks kertaa tuli peräkkäin panos takaisin, mutta sen jälkeen ei mitään, ihan kuin olis ollut vain houkutin... Jotkus sitten voittaa aina kun johonkin arvontaan osallistuvat. Rahahan menee vain rahan luo :(

Yhteistyössä