Miksi minä EN LAIHDU?!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja blashci
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
B

blashci

Vieras
Kalorivaje kiloklubin mukaan 700-300kcal/pv, hiilareita 30-40g/pv. Miksi siltikään en laihdu? Hiilareita mättämällä ja karkkia kauhomalla taas en lihonnut (outoa)... ÄRSYTTÄÄ!!! Kauanko tätä pitäisi jatkaa vielä, vai unohdanko koko homman? Vituttaa niin paljon että tekisi mieli mennä karkkikauppaan suoraan. Masentaa kun peilistä katsoo takaisin oikea ryhävalas. :( Pano 69kg pituus 170cm. 5-7kg kun saisi pois niin olisi hyvä...

[QUOTE="vieras";25513502]Punnitse ruokasi äläkä vain arvioi kaloreita. Arvioimalla saattaa heitää useemmankin sata kaloria väärään suuntaan päivän aikana.[/QUOTE]

ok, kiitos. Olen tehnyt sen virheen että olen heittänyt arvioita. :( täytyy siis punnita KAIKKI.

Kiloklubin kalorlaskuri on mitä on. Minun peruskulutukseni niiden laskureiden mukaan on 2500 kcal. Höpö höpö. Tuolla kalorimäärällä paisun kuin pullataikina. Normaali kulutus minulla n. 2000 kcal. Laihtuakseni siis pitäisi selvästi tuon alle syödä eli n. 1500 kcal, että jonkinlaista näkyvää tulosta tulisi kuukauden aikana.

[QUOTE="vieras";25513789]Kiloklubin kalorlaskuri on mitä on. Minun peruskulutukseni niiden laskureiden mukaan on 2500 kcal. Höpö höpö. Tuolla kalorimäärällä paisun kuin pullataikina. Normaali kulutus minulla n. 2000 kcal. Laihtuakseni siis pitäisi selvästi tuon alle syödä eli n. 1500 kcal, että jonkinlaista näkyvää tulosta tulisi kuukauden aikana.[/QUOTE]

Ootko oikein käyny jossain mittaamassa kulutukses ku noin osasit varmaks sanoo

Kuinka paljon kaloreita syöt siis päivässä? Toimistyötä tekevä pienikokoinen nainen, joka ei harrasta liikuntaa, kuluttaa n. 1500 kcal päivässä.

Yhden rasvakilon laihtumiseen tarvitaan 7000 kalorin vaje. Jos sun päivän kalorivaje on vain 300 kaloria, tuloksia syntyy suhteellisen hitaasti. Niin se vain menee.

Yhteistyössä