Hae Anna.fi-sivustolta

Miksi minä 17v poika tällä sivustolle eksynyt täys hullu hiihuli uskon Jumalaan :D

Viestiketju osiossa 'Ihminen hädässä' , käynnistäjänä Murmurr, 30.12.2017.

1. Murmurr Vierailija

Joo kyllä olen uskovainen kyllä olen hihhuli ja ei tämä ei ole vitsi. Mä haluun kuulla syitä miks te ette usko Jumalaan, minusta se on aika outoa :D. Mun usko ei perustu näihin asioihin mut näillä asioilla mä voin perustella mun uskoa: Ihmisten jotka uskovat alkuräjähdyksen tapahtuneen itsestään eikä Jumalan toimesta täytyy uskoa siihen että: tyhjyydestä kaikki on saanut alkunsa. Miten määritellä tyhjyys? Sen voi määritellä kysymällä kysymyksen: mitä kivet ajattelevat? Eivät mitään, eli nimen omaan tyhjyydessä ei ole aikaa,paikkaa,tilavuutta jne. Jotta maailma on voinut saada alkunsa on siihen tarvittu Jumala joka on ajaton, tilaton ja ikuinen eli yliluonnollinen. Miksi tutkijat eivät usko Jumalan luomaan maailmaan, koska he eivät usko ihmeisiin, no miten he eivät voi uskoa ihmeisiin kun yksi suurimmista ihmeistä on jo tapahtunut:maailman synty eli luominen:D Tyhjyydestä ei synny mitään!
    Toinen asia evoluutioteoria. Asia jota pidetään absoluuttisena totuutena ja jos sitä vastustetaan on se ihmisten silmissä hulluutta, ihmiset eivät tajua kyseenalaistaa asioita mitä heille opetetaan. Aika ironista, että ihmiset opettavat kouluissa kriittistä suhtautumista tietoon ja myöskin näin toimivat, mutta eivät näe sitä, että heidät on täysin "aivopesty"(ehkä liian voimakkaasti ilmaistu mutta ymmärrätte pointin :D) uskomaan evoluutioteoriaan ja siihen he eivät osaa suhtautua kriittisesti koska opettajat käyttävät arvovaltaansa valehtelemalla meille evoluutioteoriasta ja me pikku opiskelijat uskomme kaiken. Okei ehkä he eivät ns. valehtele tarkoituksella mutta ymmärrätte varmaan pointin taas :D.
    Mikroevoluutio eli lajien muuntelu on täysin mahdollista esim. Lintujen nokkien pituus ynnömuut, mutta tämä ei ole niinkuin jotkut väittävät todiste makroevoluutiosta, eli evoluutiosta, sillä kissasta ei voi tulla koiraa.
    Kaikki viittaa toiseen suuntaan ihmiskunta ja muut eliöt ovat rappeutumassa eli devoluutioimassa. Tämän todistaa esim. Ihmisiän lyheneminen sekä kokoajan lisääntyvien sairauksien määrä. Kyllä ihmisiän lyheneminen kyllä keskiajalla ihmisiän keskiarvo oli roimasti alempana valoillaan olevien sairauksien takia. Sairauksiin keksittiin lääkkeet jaa ihmisiän keskiarvo nousi. Mutta se ei rajaa pois sitä että ihmisikä ei nousisi vaan laskisi. (En osaa selittää (toivottavasti ymmärrätte)) :D.
    Siirrytään uuden testamentin aikaan. Jeesus on oikeasti elänyt hän on oikeasti kuollut ristillä meidän puolesta. Tämän tunnustavat kaikki historiantutkijat kyllä jopa ateistitkin. Jotkut ateistit jopa myöntävät että:"jokin sai 500 ihmistä kerralla uskomaan siihen että Jeesus on ylösnoussut kuolleista." He eivät voi sanoa sitä suoraan että Jeesus ylösnousi kuolleista sillä he ovat yliviivanneet tälläiset ihmeet kokonaan pois. Ja silti 500 ihmistä näki Ylösnousseen Jeesuksen... Okei Jeesus on totta historian mukaan,näin on myös Jeesuksen opetuslapsetkin: Pietari ja muut.

Todellakin Pietari oli yksi Jeesuksen opetuslapsista ja sai nähdä Jeesuksen ylösnousseena. Joten jos Jeesuksen ylönouseminen olikin valetta: Herää kysymys miksi Pietari ja monet muut Jeesuksen nähneet ja tunteneet kärsivät niin paljon Jeesuksen takia vaikka he tiesivät sen kaiken olevan valetta? Samoin Paavali miksi hänkin kärsi niin paljon tuskaa Jeesuksen tähdenhän kärsi: kivityksiä, raipaniskuja, haaksirikon, ajelehtimisen vuorokaudenajan meressä, pilkkaa, hengenvaarallisisa tilanteita ja suoranaista kidutusta. Lukekaa apostolienteot siellä selviää kuinka Jeesukseen uskovia tappanut Saul muuttui Jeesusta palvelevaksi ja nöyräksi Paavaliksi.

Tää kaikki+ nykyaikana tapahtuvat ihmeet ovat syitä miksi minä uskon, ja kyllä ihmeitä tapahtuu nykyäänkin kysy vaikka keneltä tahansa uskovalta mitä ihmeitä Jumala on heidän elämässään on tehnyt. Mutta tosiaan mun usko ei perustu näihin asioihin vaan siihen mitä mä oon saanu nähdä ja kokea mun henkilökohtaisessa suhteessa Jeesukseen, minun Herraani. Ja kannattaa sunkin antaa mahollisuus Jumalalle toimia sun elämässä siihen ei riitä muutaku kolme sanaa jotka lähtee sydämen pohjalta: anna anteeks ja tahdon.

2. Murmurr Vierailija

Tota nii joo sanoisinko että ihmeet on myöskin tätä päivää ei pelkästään Raamatussa toisinkuin jotkut väittää. Mä en tiedä kuinka moni uskoo tän mut kerranku mä oon tunnustanu itteni kristityksi nii mulla ei oo mitää syytä valehdella tai toisin päin Raamatussahan kielletää aika selvästi valehtelu joten sitä en tee :D. Mun pappa oli aikamoine Jumalan mies, hän eli ja omisti elämänsä Jumalalle ja täten Jumala käytti häntä todella paljon ja mun papalle tapahtu monia asioita mitä järjellä ei voi selittää: tää on yks niistä. Martti oli menos nukkumaan (Mun papan nimi ) ja Martti kerto kuinka hänelle oli joku sanonu että:hyppää mopos päälle että nyt on mentävä minä näytän sinulle mihin sinun pitää mennä. Ja todellakaan pappa ei ollu ikinä kuullu tämmöstä ääntä eikä siellä ollu ketään muutakaan ku tietysti mamma. Martti pappa hyppäs moponsa selkää ja lähti ajamaan sinne minne häntä ohjattiin. En tiiä miten se ohjaus oli tapahtunu; oliko hänelle kerrottu että mene tästä vasemmalle ja tästä oikealle sitä en tiedä ku ei pappa kertonu sitä tarkemmin mut kuitenki. Sen mä tiedän et hän oli päässy kuiteski perille ja hän kerto ku hän oli juuri ajanu pihaan nii häntä vastaan kävelee nainen hirttoköysi kädessä. Näin pappa ohjattii kertomaan vapautuksesta eli Jeesuksesta tälle naiselle. Vakuutan et tää on totta mut tuskin vakuuttelut auttaa jollekki tekstille joka on kirjoitettu nettifoorumille mut jos joku tarvii vakuuttelua nii voin laittaa vaikka yhteystietoni ja jutella lisää tästä. (Olettaen jos joku uskaltaa :D)

3. Hienoa lukea sinun , 17 vuotiaan kirjoitusta. tiedätkö, että olet löytänyt aarteen, todellisen elämän, yhteyden Jumalaan. Oikein iloitsen puolestasi, ja isoisästäsi, hän on varmaan paljon rukoillut sinunkin puolestasi. Rukoilen, että pysyt myös tällä tiellä, kasvat Jumalan tuntemisessa ja että Pyhä Henki käyttäisi sinua niin kuin isoisääsi Marttia. Siunausta!

4. vierailija Vierailija

Kiittos todella paljon :) Miekin koetan muistaa rukoilla teidän puolestanne. :D

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri