K
Kateus
Vieras
Jospa olette liian täydellisiä? Itse haluan kokoa olevani tärkeä ystävilleni. Jos kertoisitte vaikka rehellisesti tuosta yksinäisyydestä tai huonosta itsetunnosta, niin minusta ainakin saisi kuuntelijan ja kertoisin sellaiselle ystävälliselle ihmiselle omistakin murheistani. En tarkoita, että ystävyys olisi pelkkää surujen jakamista, mutta liian täydellisiltä vaikuttavat ihmiset ovat minusta pelottavia...
Jos vaikka aloittaisi "leikkipuistokeskustelun" kertomalla olevansa yksinäinen ja kaipaavansa kovasti ystävää... Minulle tuo ainakin toimii, luulen,mettä pyytäisin ainakin kahville.
On myös syytä muistaa, että ihmisillä on paljon omia asioita, työt, kotityöt yms. Jotka kuormittavat ja aikaa jää ystäville melko vähän.
Jos vaikka aloittaisi "leikkipuistokeskustelun" kertomalla olevansa yksinäinen ja kaipaavansa kovasti ystävää... Minulle tuo ainakin toimii, luulen,mettä pyytäisin ainakin kahville.
On myös syytä muistaa, että ihmisillä on paljon omia asioita, työt, kotityöt yms. Jotka kuormittavat ja aikaa jää ystäville melko vähän.