Miksi mua ei haluta? Haluan tukea, ymmärrystä ja mielipiteitä...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Mua ei kiinnosta seksi yhtään. Ennen lasta harrastimme useammankin kerran päivässä. Lapsen synnyttyä, ekan vuoden aikana, harrastimme hkä muutaman kerran viikossa. Mutta sitten, en tiedä mikä tuli. Suhde mielestämme ennallaan. Mutta mua ei vain haluta yhtään.

En jaksa, ei kiinnosta, ei huvita. Rakastelemme ehkä parin kuukauden välein nykyisin. Siis harvoin. Tosi harvinaista et mä sen aloitteen teen. Mies tekee useinkin ja mä sanon aian vaan et ei nyt. Mies onneksi aivan huippu ja ymmärtää. Mutta mua häiritsee tämä homma...miksi ei haluta?

No millaisina aikoina se mies tekee aloitteen? Onko aina oikeasti huono hetki, väsyttää tai on muuta tekemistä, vai miten? Ja onko kahdenkeskistä aikaa niin, että toiseen voi keskittyä ilman paineita (muutenkin kuin seksin osalta)?

Anteeksi vaan, jos kuulostan sovinistiselta (vaikka nainen olenkin), mutta yritä joskus ajatella miestäsikin. Vaikka sulla ei haluja oliskaan, niin miehellä on varmaankin silti. Ei sitä nyt päivittäin tarvitse miestä miellyttää, mutta joskus kuitenkin. Usein kun lähtee juttuun mukaan, saattaa siinä itsekin innostua.

Yleensä siis aina illalla meillä on kahdenkeskistä aikaa. Ja silloin olen oikeasti väsynyt. Viikonloppuisinkin aikamme on vain illalla ja lapsen päikkäriaikaan. Ja päikkäriaikaan haluaisin vain rentoutua vaikka telkkarin ääressä tms ja en siis jaksa.

Joo, kun olemme yhdessä, miehen ehdotuksesta, niin silloin siis innostunkin vasta alkulämmittelyiden aikaan. En siis yleensä olekaan ikinä heti muakna menossa, vaan vasta hiukan myöhemmin.

Yhteistyössä