Miksi mulle ei koskaan tapahdu mitään ihanaa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja En jaksa enää
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

En jaksa enää

Vieras
Kaikki on päin persettä eikä helpotusta näy. Ei vaikuta teenkö jotain vai jätän tekemättä. Kaikilla muilla on onnea, rakkautta, rahaa.. minulla ei yhtään mitään.
Miks mun pitää aina vaan jaksaa tätä samaa paskaa vuodesta toiseen, kun mikään ei koskaan muutu mulla parempaan?!!

Sama täällä, mut joka päivä jaksaa odottaa josko tapahtuis jotain, harvemmin ei kylläkin.... Onnea ei, rakkautta ei, rahaa ei, mutta jostain revin sitä jaksamista jotta joku ilmaantuis joka kestäis mua tai jotain vastaavaa... kyllähän se vituttaa hypätä sänkyyn illalla yksin mut aamulla voi toivoa ettei tarvis mennä yksin nukkuun illalla taas....

Mä en jaksa enää edes toivoa että ketään elämääni löytäisin. Neljä vuotta olen odotellut, ja itseasiassa koko elämäni. Mulla ei ole ollut koskaan onnea rakkaudessa. Ehkä mua varten ei edes ole ketään? Tuntuuhan se kamalalta, tyhjältä kun on päästänyt irti siitä toivosta.
Tekis mieli itkeä, mutta ei taas jaksais sitäkään :(

Josko unohtaisitte odottamisen, ei onni tai mikään muukaan hyvä itsestään nokan eteen kävele.
Onni tulee eläen, ei onnea etsien. Ja tuo on niiiiin totta.
Muutos tulee itsestä, ei ulkopuolelta.
Opettele tuntemaan itsesi...

Jospa keskittyisit enemmän niihin asioihin, mitkä on paremmin/ hyvin? Et vain näihin mainitsemiisi. Monesti kun muuttaa omaa näkökulmaansa, alkaa niitä hyviäkin asioita tapahtua?

Alkuperäinen kirjoittaja äiti neljälle:
Josko unohtaisitte odottamisen, ei onni tai mikään muukaan hyvä itsestään nokan eteen kävele.
Onni tulee eläen, ei onnea etsien. Ja tuo on niiiiin totta.
Muutos tulee itsestä, ei ulkopuolelta.
Opettele tuntemaan itsesi...

Nyt kyllä provosoidun.
EN ole vain odotellut, olen elänyt, toivonut, unelmoinut, tavoitellut unelmiani ja toiminut niin että niillä olisi ollut mahdollista toteutua. Mutta kun ei. Olen opetellut tuntemaan itseni, muuttunutkin.
Silti mulle ei ole tapahtunut mitään sellaista, mistä voisin sanoa tai ajatella että olipa ihana juttu!
Ei ole rahaa, ei ole rakkautta, ei ole materiaa, ei onnea missään kohtaa. Mä olen varmasti maailman epäonnisin ihminen, ja erittäin kypsä ottamaan tätä samaa paskaa vuodesta toiseen niskaani. Aina.

Yhteistyössä