miksi mun pitää aina olla se "pahis"???

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ...
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

...

Vieras
mieheni on ihana ihana isä, ja puoliso. MUTA, kun kyse tulee asioihin joista lapset ei niin ykkään, se olen minä kun joudun lapsen kyeiseen asiaan patistamaan. esim. esikoisen (9v) peseytyminen... hän VIHAA käydä suihkussa/kylvyssä/pesulla ja se olen AINA minä kun joudun kyseiseen asiaan hänet patistamaan. ja saan pojalta valtavan raivoryöpyn päälleni. jos ja KUN (kuten äsken) otin asian miehelleni puheeksi, suurtelen kuulemma asiaa, ja että hän ei nyt vaan muista muistuttaa lasta pesulle.

ok, tuo nyt oli vaan yksi esimerkki, muta se oon aina minä kun teen "likaiset" hommat, käsken kaverit kotiin, käsken pesulle, käsken läksyjen tekoon ym ym. mieheni on ottanut viime aikoina enenmmän osaa näihin asioihin mutta silti, lapset on niin tottuneet minun "hoitavan" nää asiat että se on aina yhtä "ÄIIITIIII" huutamista.

miehet on raukkoja, eivät kanna vastuutaan eivätkä jaksa tehdä mitään. miehet ovat aina päässeet helpommala. naiset raatavat aamusta iltaan ruoanlaiton ja kasvatuksen parissa, miehet käyvät ampumassa parit fasaanit ja se on siinä. lopun aikaa ovat sylkeneet kattoon ja hakanneet lapsiaan ja vaimojaan.

ja sama jatkuu. miesten töissä 10 katsoo sivusta kun yksi tekee. toisin se on naisten töissä, raadetaan toimistoissa ja perhepäivähoitajina.

Yhteistyössä