V
vierailija
Vieras
Meillä on tuttavapiirissä yksi nuori nainen ja mies on mm. tämän fb-kaveri ja on ollut matkoilla ryhmässä, missä tämä nainenkin oli. SIellä he tutustuivatkin.
Nyt toinen kavereistani on sanonut, että tämä nuori nainen on melkoisen kevytkenkäinen tapaus.
Mulla heti nousee mieleen kaikkia peikkoja, että mieheni on ollut siellä matkoilla tämän naisen kanssa sängyssä.
Vielä kun miehelle totesin, että kun "Maija haukkuu Veeraa hutsuksi ja lortoksi" niin mies vaan hämmästyneenä totesi " ai jaa, no ei ole kokemusta!". Miksi mies noin tokaisi yhtäkkiä?
Typerää spekulointia ja kauheaa mustasukkaisuutta mielessä tällä hetkellä.
En ole tavallisesti kovinkaan mustis mieheni tekemisistä ja menemisistä, mutta nyt kävin katsomassa tämän naisen "Veeran" fb-profiilia, niin näkyy, että mieheni on käynyt tykkäämässä jokaista profiilikuvaakin.
Ja eikä tämä nainen ole sellainen, mistä minun mieheni edes pitäisi, vaan on sellainen muovinen, tyrkky. 
Nyt toinen kavereistani on sanonut, että tämä nuori nainen on melkoisen kevytkenkäinen tapaus.
Mulla heti nousee mieleen kaikkia peikkoja, että mieheni on ollut siellä matkoilla tämän naisen kanssa sängyssä.
Vielä kun miehelle totesin, että kun "Maija haukkuu Veeraa hutsuksi ja lortoksi" niin mies vaan hämmästyneenä totesi " ai jaa, no ei ole kokemusta!". Miksi mies noin tokaisi yhtäkkiä?
Typerää spekulointia ja kauheaa mustasukkaisuutta mielessä tällä hetkellä.