Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Melukylän Mutsi:Älä multa kysy. Kysy mun äidiltä! :ashamed: :kieh:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Kai sitä on niin yksinäinen, tai ei huomaa sitä heti, tai halua huomata.
Näin. Ja myös lapsi tarvitsee aikaa kiintyä uuteen aikuiseen. Äidin uusi mies saattaa olla lapselle hyvinkin kova paikka, koska se on viimeinen niitti sille lapsen toiveelle, että äiti ja isä palaisivat takaisin yhteen. Lapsi voi kokea myös pettävänsä etävanhempansa, jos kiintyy isäpuoleensa tai äitipuoleensa ja siksi koitaa olla tekemättä niin.Alkuperäinen kirjoittaja vierailija:tätä pitämistä tai sen puutetta ei välttämättä huomaa vielä suhteen alkumetreillä. toisaalta kiintymyssuhde vieraaseen lapseen vaatii myös aikaa, eli sen on annettava rauhassa kehittyä.
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Näin. Ja myös lapsi tarvitsee aikaa kiintyä uuteen aikuiseen. Äidin uusi mies saattaa olla lapselle hyvinkin kova paikka, koska se on viimeinen niitti sille lapsen toiveelle, että äiti ja isä palaisivat takaisin yhteen. Lapsi voi kokea myös pettävänsä etävanhempansa, jos kiintyy isäpuoleensa tai äitipuoleensa ja siksi koitaa olla tekemättä niin.Alkuperäinen kirjoittaja vierailija:tätä pitämistä tai sen puutetta ei välttämättä huomaa vielä suhteen alkumetreillä. toisaalta kiintymyssuhde vieraaseen lapseen vaatii myös aikaa, eli sen on annettava rauhassa kehittyä.
Mä kysyin kauan sitten junnulta, taisi olla just mennyt eskariin, että millaisen miehen äiti voisi tänne kotiin ottaa. Junnun vastaus oli lyhyt ja ytimekäs: "Batmanin". Sitä Batmania ei ole löytynyt, joten yh:na on ollut pakko elää![]()
Mulla tytär osoitti mieltään kauan uutta miestä kohtaan kaikilla mahdollisilla tavoilla.