Miksi naisen tehtävä olisi "pitää itsestään huolta" miehen vuoksi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja oovee
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

oovee

Vieras
Kysynpähän vaan. Onko kyse siitä, että mies ei tiedä minkä näköisen ja oloisen akan on ottanut, vaan pitää pitää kulisseja pystyssä? Vai mistä moinen johtuu? Mä olen oma itseni ja hyvin kelpaan miehelleni tällaisenakin. Jos meikkaan ja laittaudun, niin kelpaan sittenkin. Mies kun tajuaa, että sama ihminen olen meikillä ja ilman, pitsihepeneillä ja mammaslogeissa. Eikä mieskään mitenkään erityisesti mua varten laittaudu, ihan tuollaisena omana itsenän kelpaa mulle vuodesta toiseen.

Alkuperäinen kirjoittaja Lukki:
Hmm, ehkä se on siinä, kun mielletään helposti, että noi ukot lähtee nuoremman ja kauniimman perään?

Mä oon vähän sitä mieltä, että menee jos on mennäkseen. Jollei se mua enää rakasta, niin siinä ei enää ripsiväri auta.

Dii, mä meikkaan itseäni varten, piristää kun näkee laitetun naamansa ja meikkaan kyllä ihan naisiakin varten ja meikkaan myös siksi, että haluan olla huolitellun näköinen ja toivon edelleen miellyttäväni miestäni fyysisesti...

En pidä itteeni niin rumana et mun tarvis meikata. Teen töitä työpaikallani ainoona naisena miesten joukossa ja aika poikamaiseks siellä on tullut. Oma mies pitää kauniina muutenkin joten anpä viitsi ihooni kuormittaa ylimääräsellä töhnällä. Sillon kun juhliin mennään niin laitan itteni ja se onkin sitten ihan mukavaa, mut laitan sillonkin naamani vaan itseni vuoksi - en muiden.

Mä kyllä nyt peesailen tota Lukkia. Lisäksi mun mies myös pitää itsestään huolta, eikä pyöri mitkään virttyneet kakkaraitaiset erotiikantappaja- kalsarit päällä kotonakaan.

Kyllä mä haluan ainakin jo ihan itsenikin takia pitää itsestäni huolta. Ja toki jos minä pidän huolta, saa mieskin pitää itsestään. Mulle on ainakin ihan itsestään selvää että vaikka on suhteessa oltu niin ei se tarkoita että tarvii olla niissä mammaslogeissa. Musta se on iha hemmetin karmeaa jo itseni mielestä. Toki jokainen tavallaan ja onhan se totta että jos ei sinua enää rakasteta ei se ripsari auta.
Sellanen "no olen miehen metsästänyt, nyt voin kai olla luonnollisena" ajattelu ei vaa nappaa

Alkuperäinen kirjoittaja watta fack:
Kyllä mä haluan ainakin jo ihan itsenikin takia pitää itsestäni huolta. Ja toki jos minä pidän huolta, saa mieskin pitää itsestään. Mulle on ainakin ihan itsestään selvää että vaikka on suhteessa oltu niin ei se tarkoita että tarvii olla niissä mammaslogeissa. Musta se on iha hemmetin karmeaa jo itseni mielestä. Toki jokainen tavallaan ja onhan se totta että jos ei sinua enää rakasteta ei se ripsari auta.
Sellanen "no olen miehen metsästänyt, nyt voin kai olla luonnollisena" ajattelu ei vaa nappaa

Ja tähän peesi :)

Yhteistyössä