Miksi ne menkat ei ala!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja WompaTiger
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

WompaTiger

Aktiivinen jäsen
05.06.2008
4 305
0
36
Luulin jo kaksi päivää sitten, että alkaisivat kun seksin jälkeen tuli pari tippaa verta, mutta ei. Ei vaan ala. 9 päivää jo myöhässä. Raskaana en ole. Nyt on jo pitempään olleet tasaiset teroluttien avulla, mutta nyt tuli sitten tämä. Ei vaan ala. Millä ihmeellä ne saa alkamaan, pitääkö syödä toinen annos teroja?

Ja älkää nyt pliis tulko urputtamaan että olisin raskaana, vuoteen en ole raskaaksi tullut vaikka kuinka on yritetty, testinkin tein ja raskaana en ole. Enkä varmaan ikinä olekaan. :'(

Alkuperäinen kirjoittaja tipi:
Naisen keho on oikukas, ehkä kannattaa maanantaina soittaa gynelle ja kysyä häneltä..
:hug:

Niin, täytyy kai taas soittaa. Tuntuu että kukaan ei ota tosissaan, kun olen vielä kuitenkin nuori (parikymppinen) niin vauvahaaveet on useimmille gyneille ihan utopiaa.

Miulla kans kierto heittää, 25-35pv. Välillä noita menkkoja saa odotella, mutta Teroja en onneksi ole vielä tarvinnut. Odottele nyt vielä, eiköhän ne sieltä ala :hug: Toivottavasti pääsette tehokkaampiin hoitoihin ja saatte pikkuisenne :heart: Jaksamista :flower:

Eikä muuten näy vieläkään. Ihmettelen, mitä se muutaman päivän takainen verinen tiputtelu sitten oli, kun ei menkat alkaneetkaan. Sain nyt komennon syödä uudemman kerran kuurin teroja, josko saatais vuoto tulemaan.

Tiedätkö.. mulla oli sama juttu, menkat ei tulleet terolutienkaan avulla.. Tein raskaustestin ja negaa näytti. Vetäsin vielä toisen kuurin jotain hormonivalmistetta ja kas kas, olin sittenkin raskaana. Ja siis mitään mahdollisuutta ei pitänyt olla...

Yhteistyössä