Miksi niin moni nainen tekee lapsia alkoholistin kanssa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nainen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
minusta näyttää et hurjan monissa tapauksissa taustalla on naisen osalta jotain ajattelua että lapsi parantaa suhteen ja sen alkoholismin. että siihen sen täytyy loppua kun vauva syntyy. ei välttämättä edes tietoisesti vaan jossain alitajunnassa.. sitten kun niitä lapsia on, herätään siihen ettei asiat mennykään ihan niin. ja en yleistä, ei tosiaankaan kaikissa tapauksissa näin ole.

Luulenpa että harva on ihan oikeasti selvä alkoholistitapaus silloin kun niitä vauvoja tehdään. Jos se mies ottaa viinaa vähän "rankemmin" silloin tällöin, niin ei siitä välttämättä arvaa mihin se vuosien saatossa vielä muuttuu. Kyllä niille oman rakkaan virheille on joskus vähän sokea.

Sitten on taas kunnon alkkisperheitä joissa isä ja äiti ovat tillintallin ja laihat penturaukat koittaa koulussa syödä vatsansa täyteen kun kotona ei mitään saa :(

No sanopas se. Menin yhteen miehen kanssa, joka oli ns. entinen tai toipuva alkoholisti, ja niin se vaan alkoi uudestaan se alkoholin kiskominen. Kuinka monta kertaa mulle on täällä tultu sanomaan että "mitäs teit lapsia tollasen miehen kanssa!" ja sitten kuitenkin kun oli ketju, jossa kysyttiin, että ryhtyisinkö suhteeseen raittiin, entisen alkoholistin kanssa, ja vastasin että ehdottomasti en, niin eikös minut teilattu ihan kamalana ihmisenä ja hirveän epäsympaattisena ja ymmärtämättömänä. Hirveän erikoinen logiikka tässä mun mielestä... :whistle:

Itse siis ainakin menin siinä uskossa miehen kanssa yhteen, että selvin päin ollaan yhdessä koko elämä, ja kun se juominen sitten alkoi, niin ei se vaan ollut niin helppo lähteä ennen kuin kaikki seinät alkoi kaatua päälle.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Jamssi:
Alkuperäinen kirjoittaja Nainen:
Miksi niin moni nainen tekee lapsia alkoholistin kanssa? Kun kerta tiedossa on, että aika harva parantuu holismista ja vähintään siirtää geenit eteenpäin.

Ai? Mä en tunne ketään.

oletpa hirveän yksinäinen ihminen :hug:

Kaipa mua voi sitten siksi kutsua kun ystäväpiiristä ei tällaisia tapauksia löydy. Sen perusteella voikin sanoa yksinäiseksi, aivan niin :)

Yhteistyössä