Miksi, oi miksi en saa mitään aikaiseksi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sarri
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

sarri

Vieras
Tää on outoa! Mulla on 5 lasta, joista kotona tällä hetkellä vain vauva 4kk. 3 mummolassa ja yks kaverilla. Koko päivänä en oo tehny juuri mitään. Oon vaan ja jumitan koneella. Vaikka nyt olis aikaa ommella, tai tehä jotain muuta mukavaa rauhassa.
Sit ku koko sakki on kotona, niin kyllä hommat hoituu ja ehin ja kerkeen vaíkka ja mitä!

Oon ennenkin huomannu saman, et jos on hoitaja esim, niin en saa mitään aikaiseksi, mut jos pitää samalla hoitaa lapset ja koti, niin johan syntyy valmista myös ompelukoneella tms.

Näköjään se on niin et toiminta synnyttää toimintaa.

se on myös ilmiö, kun saa olla rauhassa niin tulee se tauko.
noin käy itselleni myös silloin kun saan olla yksin.
se vaan todistaa jotenkin, että ihminen suorittaa muuten riittävästi, oravanpyörässä.

harmittaa se kyllä, mutta jos tuo on harvinaista että saa olla yksin, sen kyllä ymmärtää. jos se toistuisi, voisi viitsiä jotain projektia väsäämäänkin.

Mutta hyvä ystävä sinähän olet saanut tietenkin miehesi kanssa uskomattomia asioita aikaan kaikenkaikkiaan ja vielä peräti nykyaikana! Ota vaan ihan rauhassa iisisti välillä jos vaan mitenkään siihen pystyt sillä itselläni ei ole kuin 3 ja heistäkin osa jo likipitäen aikuisia mutta siltikin projektia tuntuu edeleen riittävän siitäkin huolimatta sillä oikes huus-hollaus on todellista työtä jos mikä vaikkei huono yhteiskunta tietenkään osaa eikä aina edes välttämättä haluakaan arvostaa sitä niinkuin pitäisi!

Niin, no, eikait sa pahaa tee välillä vain ollakin. Jotenkin vaan tuntuu, et "pitäis" saada nyt jotain aikaseksi, kun isommat on muualla. Ehkä tää tauko on vaan hyväksi. :)

hyväksi se on ... vaiks ihan aivoillekin, relata
saat sitten taas myöhemmin aikaiseks ja koita ajatella itseäs nyt vaan.
itse herkuttelen ja nautin, jos oon yksinäni
enkä mitään halvimpia herkkuja edes välttis :)
ja levännyt äippä on paras äippä - sitten taas painetaan ens viikolla

No höh, en minä ainakaan alkaisi rehkiä kun on 'lapsivapaa' hetki. Ihan hyvällä omatunnolla siellä löysäilet nyt!

Alkuperäinen kirjoittaja torture:
No höh, en minä ainakaan alkaisi rehkiä kun on 'lapsivapaa' hetki. Ihan hyvällä omatunnolla siellä löysäilet nyt!

Juu en rehkikään toki, mut sitä ihmettelen, ku en saa aikaiseksi edes ommella, vaikka siitä kovasti tykkäänkin. Mut ehkä on tullu sitäkin tehtyä nyt vähän liikaa, niin ei innosta sekään nyt. :)

Yhteistyössä