Miksi olen niin helvetin tyhmä!!??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Moron
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Moron

Vieras
Olen ollut tässä muutaman päivän aika kipeänä, kuumetta ja flunssaa, en ole päässyt sängystä ylös, pystynyt syömään vain hedelmiä..Eli olo on ollut kurja.
Olen loppu viikon sairaslomalla ja soittelin miehelle töihin, jos hänellä olisi ollut aikaa myöhemmin illalla jutella, ehkä jopa käydä kaupassa minulle. No ei tietenkään ollut aikaa!

Tämä on vain jäävuoren huippu, olen tajunnut että olen ollut viimeiset, no vajaat kaksi vuotta ihan helvetin tyhmä!! En ole tajunnut selvempiäkään merkkejä siitä että miestä ei kiinnosta paskaakaan! Häntä ei vain kiinnosta.

Minä jaksoin roikkua ja uskoa ja toivoa koska itse rakastin niin helvetisti. Nyt saan taas itkeä kotona yksin, kipeänä ja tajuta kuinka TYHMÄ olen ollut!!

Ei ole mitään kamalampaa kuin itsesyytös ja sitä ei voi harjoittaa ilmeisesti liikaa. Olen niin helvetin älyttömän tyhmä etten kestä itseäni enää yhtään. Minulla oli vaikka mitä unelmia ja kuitenkin uskoin ja luotin tähän mieheen, siihen että olisimme erilaisia mutta että tunteet olisivat samat.

Ja marjan paskat!! OLEN VAIN NIIN HELVETIN TYHMÄ!!! Mun oli pakko saada tämä laitettua "paperille", ei tästä välttämättä kukaan muu tolkkua ota

Ällä syytä itseäsi, ethän sinä mitään väärää ole tehnyt; Rakensit parisuhdetta miehen kanssa, jota rakastat, se ei ole tyhmää. Mies oli tyhmä, antaessaan sinun uskoa itsestään jotain, mikä ei olekaan totta; eli häntä ei siis kiinnosta vittuakaan... Olisi kai sen nyt voinut suoraan sanoa, jos olisi ollut tarpeeksi mies. Minä kattelin joskus paskaa miestä myös pari vuotta ja nuo samat tunteet kävin aikanani läpi ja itseäni haukuin tyhmäksi... Tyhmä tai ei, pääasia, että havahduit nyt!:) Anna sen paviaanin mennä menojaan, älä enää suostu roikkumaan moisessa selkärangattomassa niljakkeessa... Pistä peli poikki nyt heti ja itsekunnioituksesi kokee saman tien suuren kohennuksen. Mies voi sitten harmitella jälkeen päin, mitä menetti, mutta silloin sinut on jo napannut joku OIKEA MIES!:)

Yhteistyössä