Miksi on helpompaa haukkua kuin antaa kiitosta

13.02.2008
465
0
16
tai positiivista palautetta?
Mikä nykyään on ihmisille tullut vai onko tämä jokin trendi tai kuuluu tähän päivää että kaikesta kaivetaan se huono esille :(
Kuitenkin ihan jokaisesta päivästä, hetkestä, ihmisestä löytyy ainakin yksi hyvä juttu kun kuuntelee sitä toista ihmistä ihan oikeesti!
:) no tämä menee pohtimaan nyt tätä... oli vaan pakko sanoa :wave:

Itse harvemmin haukun ellei ole todella aihetta. Siis haukun tällä palstalla sellaisia jotka ovat aiheettomia tai tahallaan haluavat loukata toisia. Se on ala-arvoista, asiat (vaikka olisi kuinka eri mieltä ) voi sanoa diplomaattisesti.

Minä yritän löytää positiivisia asioita.

Mä olen tätä asiaa miettinyt ja päätin, että yksi syy on tositeeveet :D Siis niissähän toisen mollaaminen, nolaaminen yms yksilön saama negatiivinen kohtelu on just se, minkä takia ohjelmasta tulee huippusuosittu. Mitä ilkeämpi olet muille, sen parempi.

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Mä olen tätä asiaa miettinyt ja päätin, että yksi syy on tositeeveet :D Siis niissähän toisen mollaaminen, nolaaminen yms yksilön saama negatiivinen kohtelu on just se, minkä takia ohjelmasta tulee huippusuosittu. Mitä ilkeämpi olet muille, sen parempi.

Harmi vaan että tosielämässä ei kilpailla ilkeydellä miljoonasta dollarista :/

Alkuperäinen kirjoittaja Kirvash:
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:

Harmi vaan että tosielämässä ei kilpailla ilkeydellä miljoonasta dollarista :/

Onneksi :D
mutta kyllä se ilkeys tuntuu kelpaavan sellaisenaan ihan ilman erityisiä palkkioitakin

Yhteistyössä