Miksi on niin pinnari olo?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Tyttö kipeenä ja sitä hoidan, joten joudun olemaan työharj. poissa. Jotenkin on vaan niin pinnari olo, kun ei ite oo kipee... Mutta eihän tuota tietysti voi hoitoonkaan viedä, kun eilen illalla vielä 39 kuumetta, vaikka nyt aamulla oli sitten vaan vähän lämpöä.

Miksiköhän sitä on niin "syyllinen" olo? Onko muilla samaa ongelmaa?

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Tyttö kipeenä ja sitä hoidan, joten joudun olemaan työharj. poissa. Jotenkin on vaan niin pinnari olo, kun ei ite oo kipee... Mutta eihän tuota tietysti voi hoitoonkaan viedä, kun eilen illalla vielä 39 kuumetta, vaikka nyt aamulla oli sitten vaan vähän lämpöä.

Miksiköhän sitä on niin "syyllinen" olo? Onko muilla samaa ongelmaa?

Me ollaan niin rehellistä kansaa =)
Mulla on aina väliilä pinnari olo jos itse olen sairaana...

Tunnustan syyllistyväni samaan toisinaan. Varsinkin nyt kun koko kevät on mennyt sairastellessa alkaa jo tuntua pahalle kirjata tuntilappuun "sairaan lapsen hoito". Mutta eihän sille mitään voi, lapsen hyvinvointi on kuitenkin etusijalla. Sairastakaa ihan rauhassa ja riittävän pitkään ettei tule jälkitauteja. Ja koita levätä itsekin niin jaksat sitten loppuviikon painaa harjoittelussa täysillä ;)

Minä nautin vaan, kun olen vihdoin ja viimein lasten kanssa kotona. :xmas:
Kun ei nuo kauhean mahatautisiltakaan vaikuta, niin tänään mennään ulos ja tehdään vaikka mitä kivaa yhdessä. :D

Yhteistyössä