MIKSI OSTAA (yksittäisiä) LASTENVAATTEITA HUUTO.NETISTÄ?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

ap

Vieras
Kertokaahan yksikin pätevä tai ainakin järkevä syy.

Olen tässä pohtinut kuinka idiootti olen ollut, maksanut hurjiakin summia lasteni vaatteista. Löytöjähän siellä toisinaan tekee mutta päälle postarit ni hinta saattaa nousta jo triplastikin |O

Vertaampa kirppiksen ja huutiksen hintatasoa;

Ostin kirppikseltä tytölle 86cm Esprit toppatakin 3?, samanlainen aiemmin huutiksessa ainakin 15? + postit :headwall:

Disneyn 86cm collegeasu kirppislöytönä yhteensä 0,20? ja huutiksessa samanlainen / vastaava alkaen 3,90? + postit.

Fixin ruudullinen kesämekko kirpputorilta 0,50? ja huutiksessa 2? ylöspäin.

Ja monesti kaupan aleista saa halvalla ja hetken päästä nekin on huutiksessa normaalihinnoilla myynnissä. Mainittakoon nyt Lindexin poikien bokserit: maksoi kaupassa 2? ja huutikseen laitettu kalliimmalla myyntiin. Hemmetin trokarit!

Eihän siinä mitään, mutta itse en enää osta huutiksen kautta ellen tee todellisia löytöjä. Pahoittelen kauppakumppanit. Iloista Joulun odotusta kuitenkin. :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja noppa:
aina ei pääse kirppareille, huuto.netiin pääsee 24 h vuorokaudessa

Tuokin on totta, mut eikös melkein kannattaisi säästää ne rahat siihen että sinne kirpparille pääsee?

Niin juu, suosin itse tällä hetkellä oman paikkakunnan huuto.net kohteita ;) Niitä katson viikottain edelleen.

Huutiksessa selailussa on oma hohtonsa. Ostan kyllä, jos kivoja tulee eteen.
Voi ostella omassa himassa ilman ryysistä, ilman bussimatkoja...Ja kyllä olen maksanut "ylihintoja" ihan mielelläni, kunhan olen saanut mieleistäni=)

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Tuokin on totta, mut eikös melkein kannattaisi säästää ne rahat siihen että sinne kirpparille pääsee?

Meidän paikkakunnalla on ýksi huono kirppis. Ei mitään laadukasta ja nykyaikaista lastenvaatetta. Isomman kaupungin kirpparilla käyn 2-3kk välein ja silloinkin hakuammuntaa löytyykö kokoja yms. Käytän paljon huutista ja olen valmis maksamaan paidasta 20-40e. Paikkakunnalla ei myöskään ole vaatekauppoja ja siellä isommassa kaupungissa käyn 2-3kk välein vaateostoksilla.

Alkuperäinen kirjoittaja mf:
Käytän paljon huutista ja olen valmis maksamaan paidasta 20-40e.

Käytetystäkö vaiko vain uudesta? Uuden ja merkkipaidan ymmärrän mutten sitä jos käytetystä noin paljoa maksaisit :| Omat on rahasi, ei ole pakko vastata :)

Ennemmin maksan vähän enemmän kappaleelta muutamasta mieluisasta kuin jumalattomasta paketista, jossa vain muutama tosi mieluinen, pakettien hinnat kohoaa naurettavuuksiin ja sitten on nurkissa aivan turhaa.

Minäkin maksan mielihyvin kotiin koppasahtavasta paketista. Maksaahan sitä postimyynnisskin! Ja kierrätetty on aina kierrätettyä. Plus huutiksesta saa sellaista mitä ei muualta enää saa esim. menneden kausien vaatteita tai retroa tai ulkolaisia merkkejä.

Tiedät varmaan myös miten markkinat vaikuttavat tuotteen hintaan noin yleensäkin. Siellä missä kauppa käy ja porukka liikkuu, on tarjontaa ja kysyntää... siellä tuotteet on tottakai hinnoissaan koska kysyjiä riittää. Pystyyhän huutikseen menemään ja etsimään esim. tiettyä vaatetta mitä kirppiksellä ei voi tehdä. Kirpputorille meneminen on aina sattumankauppaa mitä löytää, hinnat on siksi halpoja koska ideakin on ihan eri kuin huutokaupassa.

Kirpparilla sais pyöriä ikuisuuskia ja juosta eri paikkoja jalat kipeänä, jos haluais esim jonkun tietyn Zaran takin tai Burberryn mekon tai joustofroteehaalarit etenkin jos on vielä väri-tai muita vaatimuksia. Huutiksesta haetaan hakusanalla ja simsalabim! yhtenä päivänä löytyy juuri se takki jota etsit ja eikun huutelemaan. Jos joku muukin on saman perässä, hinta kohoaa ja itse voi sitten päättää haluaako sitä miten kovalla hinnalla. So simpy!

Yhteistyössä