I
Ihmettelen vaan
Vieras
[QUOTE="...";30764558]Mulla heräs viime kierrosta toiveet korkealle kun oli tuon näköinen ovistesti loppukierrossa. Joo, ihan vaan mielenkiinnosta seurasin koko kierron ovistesteillä. Tuli siis ekaa kertaa muulloin kuin oviksen aikaan noinkin tumma testiviiva. No r-testit negaa ja pari päivää myöhemmin alkoikin vuotelemaan. :/ Ja mitä googlettelin, niin kyllä sen testiviivan pitäisi olla vahvempi kuin kontrolliviiva että plussaa meinaisi. Plus että joillain naisilla ilmeisesti aina ennen kuukautisia alkaa taas ovistestin viivat vahvenemaan, jonkun hormonin takia tms. Mutta tsemppiä teille, josko kuitenkin vaan hitaasti nousisi sulla raskaushormoni ja tulee myöhäinen plussa!
[/QUOTE]
Ok, eli on sitten muillakin kokemusta.
Mutta mitä tulee muuten tuohon käyttöön raskaustestinä, niin vähän googlettelin ja itse asiassa ovistesti voi olla täysin negatiivinenkin vaikka olisikin raskaana ja raskaustesti näyttäisi positiivista. Kotitesti-infossakin mainittiin asiasta, että ovulaatiotesti voi olla negatiivinen tai positiivinen raskaana ollessa. Ihan nyt tiedoksi, jos joku miettii omaa ovulaatiotestitulostaan.
Ok, eli on sitten muillakin kokemusta.
Mutta mitä tulee muuten tuohon käyttöön raskaustestinä, niin vähän googlettelin ja itse asiassa ovistesti voi olla täysin negatiivinenkin vaikka olisikin raskaana ja raskaustesti näyttäisi positiivista. Kotitesti-infossakin mainittiin asiasta, että ovulaatiotesti voi olla negatiivinen tai positiivinen raskaana ollessa. Ihan nyt tiedoksi, jos joku miettii omaa ovulaatiotestitulostaan.