Miksi paino ei tipu vaikka BMI yli 40 ja paljon eri konsteja käytetty-viimeisin lääke

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ilmeisesti ikuisesti lihava
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

ilmeisesti ikuisesti lihava

Vieras
Miksi paino ei tipu vaikka en syö tai juo lihottavia? BMi on yli 40. Viimeisin keinoni on reductil-laihdutuslääke, joka vie ruokahalua eikä laita elimistöä säästöliekille ja silti paino ei tipu kilon kiloa! Olen syönyt salaatteja ja ilman kastikkeita. Ruokavalio aivan kuin jonkun anorektikon eli päivällä 2 salaattia (kurkku, tomaatti, salaatteja, kanaa) ja juomana vain vissyä tai vettä tai teetä(ilman makeutusta). Mitään muuta en syö. En syö keksin keksiä, karkkeja, pullaa tai mitään muutakaan. Kokeilin tuon lääkkeen ainana jonkun aikaa, että söin lämmintä ruokaakin ja tosi pieniä annoksia, mutta ei vaikutusta silläkään.
Sairautena mulla on valmiiksi kilpirauhasen vajaatoiminta, joka hidastaa aineenvaihduntaa ja siitä nuo kilot kertyneet hetkessä.
Miten laihdutan kun paino ei tipu? Älä suosittele liikuntaa, koska tilanne se etten voi tällä hetkellä urheilla ylipainon aiheuttaman vamman vuoksi. Lääkäri sanoi, että näillä minun kiloilla tuosta lääkkeestä on apua ja se auttaa.
Onko mulla kasvain päässä vai mistä tämä voi johtua?

syöt liian vähän todellakin.et tolla laihdu.syö terveellisesti ,noudata lautasmallia.salaattia puolet ,lihaa kalaa tai munaa neljännes sekä perunaa riisiä yms .vettä juo paljon.aamuisin puuroa,laita pellavansiemeniä puuroon yms.voisitko sä harrastaa uintia?se sopisi .ei aineenvaihduntakaan toimi jos ei syö tiettyä määrää.tsemppiä!!

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
jos lääkäri ei osaa auttaa,niin tuskin mekään.

Joskus jonkun oma kokemus on lääkäriä parempi.

minä en usko että tässä tapauksessa, jos kerran olet jo kaikkea kokeillut kuten sanoit.
mutta kuulostaa että syöt liian vähän ja todennäkösesti väärin. mene ravintoterapeutin juttusille! samoten aloita joku liikuntaharrastus (esim uinti tai vesijuoksu vois olla alkuun hyvä isolle ihmiselle,ei rasita niveliä )

Alkuperäinen kirjoittaja ilmeisesti ikuisesti lihava:
Älä suosittele liikuntaa, koska tilanne se etten voi tällä hetkellä urheilla ylipainon aiheuttaman vamman vuoksi.

Jos ainut todella toivija ja helppo keino listataan pois, niin jääkö muuta vaihtoehtoa, kuin jatkaa valitsemalla tiellä?

Alkuperäinen kirjoittaja kysyjä:
Älä suosittele liikuntaa, koska tilanne se etten voi tällä hetkellä urheilla ylipainon aiheuttaman vamman vuoksi.

Jos ainut todella toivija ja helppo keino listataan pois, niin jääkö muuta vaihtoehtoa, kuin jatkaa valitsemalla tiellä?

ruokavalio on se mikä laihduttaa. ei liikunta.

Alkuperäinen kirjoittaja kysyjä:

Liikunta ei ole se suurin painonpudottaja vaan ruokavalio, minkä muutos ei ole painoa laskenut. Liikunta ei onnistu myöskään uimalla tuon jalan vamman vuoksi, koska jalka ei kestä taivuttelua.
On vaihdettava vissiin lääkäriä, mutta ei tämä nykyinen lääkärikään ole ensimmäinen:(

Alkuperäinen kirjoittaja *****'':
Alkuperäinen kirjoittaja Nini:
Oletko harkinnut karppausta?

Tolla syömisellä ap on jo ketoosissa.

Olen syönyt siis normaalistikin, mutta pieniä annoksia. Nämä juuri ammattilaisen kanssa suunniteltuja. Kun ei tulosta niin jätin leivät, pastat, riisit, perunat jne. pois eikä mitään tulosta vieläkään. Kaikkia näitä kokeiltu viikkoja.

Pointti olisikin saada keho vaihtamaan glukoosin polttamisesta rasvan polttamiseen.

Jos et karppauksella saa painoa putoamaan, niin voisin syödä hattuni. Maailmalla on hirveä määrä ihmisiä, jotka on kokeilleet kaikkea mahdollista ja vasta karppauksen myötä paino on lähtenyt oikeasti ja pysyvästi laskuun. Näitä löytyy myös karppifoorumilta. Kokeile, et voi ainakaan menettää mitään!

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
ruokavalio on se mikä laihduttaa. ei liikunta.

Oikeaoppinen dietti vie aina mukanaan 80-90 % läskiä. Useilla trendi-dieteillä tulokset on huomattavan huonoja ja useita sellaisi toistettuna pahimmillaan 2-kertaa vuodessa saadaan aikaan huonoa jälkeä. Jos tätä on vielä tehty viisi vuotta putkeen aina keväisin ja kinkun jälkeen, niin elimistössä on hyvin vähän millä polttaa ja se varautuu jatkuvasti seuraavaan pula-aikaan.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Olen syönyt siis normaalistikin, mutta pieniä annoksia. Nämä juuri ammattilaisen kanssa suunniteltuja. Kun ei tulosta niin jätin leivät, pastat, riisit, perunat jne. pois eikä mitään tulosta vieläkään. Kaikkia näitä kokeiltu viikkoja.

Ja sun rasvatilanne on mikä? Et syö rasvoja? Homma ei toimi kuten pitää, jos rasvat puuttuu. Voita, oliiviöljyä, rasvaista kalaa ja lihaa sekä esim. avokadoa nassuun ihan surutta vaan! Ja ne pastat, riisit, perunat ja viljat edelleen pois, voisit kokeilla kunnollisten ohjeiden mukaista induktiota sen ekat kaksi viikkoa.

Yhteistyössä