I
ilmeisesti ikuisesti lihava
Vieras
Miksi paino ei tipu vaikka en syö tai juo lihottavia? BMi on yli 40. Viimeisin keinoni on reductil-laihdutuslääke, joka vie ruokahalua eikä laita elimistöä säästöliekille ja silti paino ei tipu kilon kiloa! Olen syönyt salaatteja ja ilman kastikkeita. Ruokavalio aivan kuin jonkun anorektikon eli päivällä 2 salaattia (kurkku, tomaatti, salaatteja, kanaa) ja juomana vain vissyä tai vettä tai teetä(ilman makeutusta). Mitään muuta en syö. En syö keksin keksiä, karkkeja, pullaa tai mitään muutakaan. Kokeilin tuon lääkkeen ainana jonkun aikaa, että söin lämmintä ruokaakin ja tosi pieniä annoksia, mutta ei vaikutusta silläkään.
Sairautena mulla on valmiiksi kilpirauhasen vajaatoiminta, joka hidastaa aineenvaihduntaa ja siitä nuo kilot kertyneet hetkessä.
Miten laihdutan kun paino ei tipu? Älä suosittele liikuntaa, koska tilanne se etten voi tällä hetkellä urheilla ylipainon aiheuttaman vamman vuoksi. Lääkäri sanoi, että näillä minun kiloilla tuosta lääkkeestä on apua ja se auttaa.
Onko mulla kasvain päässä vai mistä tämä voi johtua?
Sairautena mulla on valmiiksi kilpirauhasen vajaatoiminta, joka hidastaa aineenvaihduntaa ja siitä nuo kilot kertyneet hetkessä.
Miten laihdutan kun paino ei tipu? Älä suosittele liikuntaa, koska tilanne se etten voi tällä hetkellä urheilla ylipainon aiheuttaman vamman vuoksi. Lääkäri sanoi, että näillä minun kiloilla tuosta lääkkeestä on apua ja se auttaa.
Onko mulla kasvain päässä vai mistä tämä voi johtua?