Miksi paino putoaa heti kun syön yhden päivän normaalisti, pottua yms

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Outolainenko
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

Outolainenko

Vieras
Oon siis välttänyt perunaa jne

Kasviksia ja lihaa/kanaa syönyt vaan ruoaksi

No joka kerta kun olen syönyt päivän samaa ruokaa kun muutkin (eilen muussia ja jauhelihapihviä) paino putoaa kilon

Nyt on pitkään junnannut 75-76 ja tänään aamulla 74.5
Eikä oo eka kerta kun näin käy.

Osaako joku selittää? Onko ihan hyväkin joskus syödä ajattelematta laihtumista? Mun tapauksessa ainakin kun käy noin :D

Usein myös välipäivän jälkeen putoaa paino, mutta urheillessa ei putoa.

Punnitsen itseni aina aamuisin joka päivä, jotta näen paremmin että mihin suuntaan on lähdössä, helpompi korjata samantien syömisiä jne

On ilmeisesti huomattu että vähillä hiilareilla olevalle, varsinkin jos on treenaava henkilö kyseessä, on hyödyksi pitää hiilaripäiviä välissä, mutta niitä ei saa olla enempää kuin yksi putkeen. En muista oliko kyse aineenvaihdunnallisesta jutusta vai mistä mutta jotain tuollaista lueskelin jostain...

En nyt oikein ymmätänyt, että onko se hyvä vai huono asia, että paino putoaa? Jos se on hyvä, niin ole tyytyväinen tilanteeseen ja mieti, pitäisikö sinun muutenkin syödä rennommin, jos sillä kerran saa parempia tuloksia aikaan? Jos taas huono asia, niin älä sitten syö sitä perunaa.

Luulen myös että aineenvaihdunta on saanut vauhtia noista hiilareista. Ehkäpä olet vähentänyt niitä vähän liikaakin.

Urheileminen taas saattaa näkyä viiveellä sillä (ainakin tällaiselle rapakuntoiselle kuin minä) reipas liikuntaa saattaa alkuun kerätä nestettä.

Yhteistyössä