Miksi Pampula&Pikkiriikki-blogi on myös sulkeutunut?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Eilinen oli kyllä synkkä päivä mun lempiblogeille, ekaksi se Tyylisuuntauksien juttu ja nyt Pampula ja Pikkiriikkikin on sulkeutunut! Tykkäsin molemmista blogeista tosi paljon. Harmittaa tämä.

Jos joku tietää tämän P&P:n bloggaajan, niin olisi mukavaa, jos kysyisitte voisiko hän laittaa jonkun sahköpostiosoitteen josta hänet saisi kiinni tuonne bloggerin profiiliin, haluaisin kiittää ihanasta blogista.

Varmaan vaan ennakoi että kakkia saattaa niskaan tulla, joten näki parhaaksi laittaa blogin suljetuksi.
Ei, en tunne bloggaajaa ollenkaan, mutta näin luulen ja veikkaanpa että moni muukin tulee samoin tekemään. Eihän tuommoista sontaa jaksa kukaan, mitä Jarna jo niskaansa sai.

Alkuperäinen kirjoittaja tavallinen äiti;23377275:
Varmaan vaan ennakoi että kakkia saattaa niskaan tulla, joten näki parhaaksi laittaa blogin suljetuksi.
Ei, en tunne bloggaajaa ollenkaan, mutta näin luulen ja veikkaanpa että moni muukin tulee samoin tekemään. Eihän tuommoista sontaa jaksa kukaan, mitä Jarna jo niskaansa sai.

Se oli kyllä niin uskomattoman törkeää ja loukkaavaa se Jarnan riepottelu. Ihmiset on pimeitä ja lait liian löperiä.

Multa meni jotenkin ohi, että mitä Jarnalle tapahtui kun hän sulki bloginsa. Olen itsekin seurannut hänen blogiaan, mutta aina en kerkeä heti lukemaan uusimpia postauksia, niin sitten se olikin jo suljettu kun menin lukemaan.

[QUOTE="Jojo";23377612]Multa meni jotenkin ohi, että mitä Jarnalle tapahtui kun hän sulki bloginsa. Olen itsekin seurannut hänen blogiaan, mutta aina en kerkeä heti lukemaan uusimpia postauksia, niin sitten se olikin jo suljettu kun menin lukemaan.[/QUOTE]

Vauva-lehden aihe vapaa-palstalla jotkut intoutuivat haukkumaan Jarnaa ja tämän perhettä oikein urakalla. Teki asiasta rikosilmoituksen.

Yhteistyössä