Onko tää teistä vittuilua? Mielipiteitänne kaipaan

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja :(
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

:(

Vieras
mietin oonko liian herkkä vai onko mieheni oikeasti vähän tympeä.

sain vauvan helmikuussa ja olen ollut vähän "veltto", vauvan ja kodin olen hoitanut ja tehnyt opiskeluhommia 15op:n verran tällä ajalla... suurimman osan ajasta olen ollut kuitenkin kotona, ilmassa on ollut masennusta ja alakuloa. itseäni on harmittanut tosi paljon saamattomuuteni.

nyt lähipvinä olen saanut virtaa lisää. ehdotin miehelle että oltasko lähdetty kaupungille jätskille. mies sitten sanoi että "yleensä sä vaan oot tän näkösenä (matki huonoa ryhtiäni ja olemustani) kotona etkä lähe mihinkään" ja "kotona vaan makaat ja oot netissä". kysyin sitten mieheltä että onko pakko muistutella niin mies vaan että "minkäs sille voin että oot tommonen".

äsken sitten itkien sanoin miehelle että musta tuntuu et hän ei arvosta yhtään.. mies ei tajunnut mitä puhuin. usein mies piikittelee mulle laiskuudestani mutta harmittaa kun lytätään heti kun yrittää "aktivoitua"

no mun mielestä toi oli aika suoraan sanottu. älä roiku netissä vaan käytä sekin aika perheesi hyvinvointiin ja parisuhteen hoitoon. kyllä sitä elää ilman nettiäkin.

Vai olisko ajattelemattomuutta?
Jos miestäs itseä harmittaa kun olet ollut väsynyt?

Nämä nyt tietty arvailuja vaan. Ja tottakai se harmittaa jos toinen alkaa tuolleen latomaan ku itellä olis vihdoin virtaa! Kyllä mä räjähtäisin jos mun mies alkais mulle tuollaisia puhelemaan!

Mut kannattaa yrittää jutella miehen kans ihan kunnolla siitä et oot ollut väsynyt ja nyt vähän pirteämpänä ja selittää sille että tuollaiset puheet vaan latistaa!

Oli tuo tylysti sanottu, kyllä itsekin olisin loukkaantunut. Miksi ihmeessä vittuilla noin juuri kun toinen on piristymässä ja jaksaisi tehdäkin jotakin??

Minusta kuitenkin hieno suoritus, että olet kuitenkin opintopisteitä saanut kasaan, vaikka teillä on muutaman kuukauden ikäinen vauva! :flower:

Alkuperäinen kirjoittaja häh:
no mun mielestä toi oli aika suoraan sanottu. älä roiku netissä vaan käytä sekin aika perheesi hyvinvointiin ja parisuhteen hoitoon. kyllä sitä elää ilman nettiäkin.

Aina vain ei jaksa. Mä en koko raskausaikana jaksanut juuri mitään. Mulla olisi ollut aikaa tehdä vaikka mitä, mutta ei vain virtaa riittänyt. Nyt kun vauva syntyi niin virtanappula meni vihdoin pohjaan, mutta nyt taas ei ei ole samoin aikaa kuten raskausaikana
:/

Mutta ihanaa kun ap:kin alkaa jaksamaan taas =)

Sanopas äijälles,että vaihdetaan osia...hoitakoon mies lastaan ja kodin ja sä voit panostaa opiskeluun ja itseesi..ja katsot kuinka kauan,mies kestää olla sun roolissasi.. hatunnosto sulle,että yrität "aktivoitua",mutta on valitettavaa,että sulla on miehenä tollanen luuseri,joka pönkittää omaa egoaan lyttäämäällä sun itsetuntoasi.Sopivan hetken tullen anna samalla mitalla takaisin...huomauttele tai piikitä jostain hänen ärsyttävästä tavastaan..

Lähe kaksin vauvan kanssa jätskille, siellä on upea ilma! Tai pyydä joku kaveri tms mukaan. Turhaan sä mieltäsi pahoitat siellä miestäsi kuuntelemalla.

Luulen myös, että nuo kommentit olivat mieheltäsi enemmän ajattelemattomuutta kuin veetuilua. Vai onko häntä ottanut kovasti päähän tuo sinun "alakulosi" eli oletko "normaalisti" kovinkin toisenlainen? Vauvannehan on vasta muutaman kuukauden ikäinen eli saamattomaksi et mielestäni voi itseäsi missään nimessä väittää, jos kuitenkin kodin, vauvan ja opiskelujakin olet saanut hoidettua! :flower: :hug:

Miehesi on tympeä, sanoisin jopa et ilkeä!
Yritä jättää sen jutut omaan arvoonsa ja tee mukavia jutuja, niinkuin tuo jätskillä käyn kun vaan tuntuu et jaksat, mee vauvan kaa kahdestaan jos miehes on tuollainen, tsemiä ja toivottavasti sun miehes älyis hävetä käytöstään!

Voihan olla niinkin, että se on ollut miehen mielestä turvallista, että nainen pysyy kotona koneen ääressä. Kun sellaista tottuu katsomaan pidemmän aikaa, voi tuntua riskiltä kun kumppani yhtäkkiä piristyy ja alkaa elää - ties mitä saa päähänsä :D

Eipä tuo kovinkaan kannustavalta puheelta kuulostanut.

Aika ilkeesti sanottu, tahallaan halusi sinua loukata ja ilmeisesti onnistuikin siinä :/

Laita vauva vaunuihin, kesävaatteet päälle, pää pystyyn ja kävelylle. Syöt jätskit jossain terassilla, tms. Kyllä se siitä :hug:

Sanot nyt miehelles suoraan, että sua harmittaa, ja tiedät ettet aina jaksa, mut nyt haluat taas jaksaa. Ja kaipaat häntä ja entistä aktiivisuutta. Ja jäätelöä :D

Miehes oli törkeä. Mutta miehelleki sun muutos on ollut muutos, meillä hiukan sama homma ollu tässä. Mieheni ei kyllä kommentoi, mut tiedän et se ihmettelee, miten ennen niin aktiivinen on nykyisin välil nii laiska! Sitä vana välil on niin uupunut...

Kausia tulee ja menee, mut yhdessä eteenpäin. Niinhän :)

Yhteistyössä