MIKSI perunanpesukäsineet ei oo vesitiiviit?!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja aamuntorkku
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Miksi niiden hanskojen pitäs pitää vettä? Kastuuhan ne kädet jos harjalla perunat pesee. Ja raejuuston päiväys on siinä päällimmäisessä muovikannessa, ei poistettavassa foliossa.

Ekaan en osaa vastata. Vesitiivit vois olla kyllä kivat. Tosin harvoin pesen perunoita.

Toista en kyssäriä en aivan ymmärtänyt. Eiks siinä raejuustopurkissa oo se päiväys siinä muovikannessa?

[QUOTE="vieras";23311384]Miksi niiden hanskojen pitäs pitää vettä? Kastuuhan ne kädet jos harjalla perunat pesee. Ja raejuuston päiväys on siinä päällimmäisessä muovikannessa, ei poistettavassa foliossa.[/QUOTE]

Ei kaikissa raejuustoissa. Jossain muussakin tuotteessa ärsytti, kun vissiin oletettiin että jokainen kirjottaa sen päiväyksen ylös :D

[QUOTE="vieras";23311414]Ei kaikissa raejuustoissa. Jossain muussakin tuotteessa ärsytti, kun vissiin oletettiin että jokainen kirjottaa sen päiväyksen ylös :D[/QUOTE]

Sit ku sen tuotteen on avannu, ei parasta ennen päiväyksellä oo enää merkitystä, se päiväys koskee avaamatonta pakkausta.

[QUOTE="vieras";23311384]Miksi niiden hanskojen pitäs pitää vettä? Kastuuhan ne kädet jos harjalla perunat pesee. Ja raejuuston päiväys on siinä päällimmäisessä muovikannessa, ei poistettavassa foliossa.[/QUOTE]

- NO enhän mä sitä harjaa käytä, jos hinkkaan niillä hanskoilla. Eiks joku insinööri vois keksiä vedenpitävät hanskat siihen hommaan?!

- JUU, sori sekotin - eli maitorahkapurkissahan tuo päiväys oli siinä poistettavassa osassa!

- NO enhän mä sitä harjaa käytä, jos hinkkaan niillä hanskoilla. Eiks joku insinööri vois keksiä vedenpitävät hanskat siihen hommaan?!

- JUU, sori sekotin - eli maitorahkapurkissahan tuo päiväys oli siinä poistettavassa osassa!

*vänkää edelleen*.... Et tietysti molempia käytä pesuun. Hanskan vaan kai ajatellaan olevan kätevämpi kun vaan pyörittää perunaa kädessä eikä tarvi harjalla hinkata. Tai jotain sinnepäin.....

Ja toi maitorahka. Jos sitä jää, niin et kai muutenkaan jätä jämiä siihen purkkiin ilman mitään kantta? Siirtänet jämät johonkin esim muovikippoon ja kansi päälle. Sillonhan siinä ei luonnollisesti näy mitään päiväyksiä?

[QUOTE="vieras";23311484]*vänkää edelleen*.... Et tietysti molempia käytä pesuun. Hanskan vaan kai ajatellaan olevan kätevämpi kun vaan pyörittää perunaa kädessä eikä tarvi harjalla hinkata. Tai jotain sinnepäin.....

Ja toi maitorahka. Jos sitä jää, niin et kai muutenkaan jätä jämiä siihen purkkiin ilman mitään kantta? Siirtänet jämät johonkin esim muovikippoon ja kansi päälle. Sillonhan siinä ei luonnollisesti näy mitään päiväyksiä?[/QUOTE]

:D

No se hanska ON tosi kätevä, mut jos olis vedenpitävä, niin olis vielä kätevämpi!

Siinä isossa maitorahkapurkissa on se muovikansi, jonka sit tietenkin jätän siihen päälle. Tosin, mä oon varmaan käyttäny sitä rahkaa liian monta päivää, ku tossa Glenn neuvoi, et sitä ei voi käyttää avaamisen jälkeen ku päivän :ashamed:

Yhteistyössä