Miksi pienet Thaimaan naiset kiihottavat VAIN suomimiehiä?

  • Viestiketjun aloittaja ihmeellistä...
  • Ensimmäinen viesti
Naapurin nainen
Tuolla maalla. eräässä kunnassa jäi naapurin noin 70 - vuotias mies leskeksi vuoona 2007. Minä olin luullut hänen olevan ihan fiksun miehen, hän oli naimisissa sairaanhoitajan kanssa ja on itse eläkkeellä oleva insinööri. Tosin olin huomannut hänen katselevan joskus minua sieltä naapurin puolelta.
Kuinka ollakkaan, kerran viime kesänä hän tuli uimahousut jalassa yhtä`äkkiä juttelemaan aidan
takaa ja kysyi minulta, lähtisinkö minä uimaan hänen kanssaan johonkin uimarannalle. Vastasin,
ettten taida lähteä. Sitten hän lisäsi, että hänellä olisi nyt " emännän paikka vapaana ", johon
minä sanoin leikilläni, että pistetään korvan taakse.
Sitten hän yhtenä lauantai-iltana huusi sieltä aidan takaa minulle muiden naapureiden kuulleen:
Tuu nyt syömään makkaraa minun kanssani ja sitten alat hieromaan minua ! Katsoin häntä vähän aikaa hiljaa ja huusin sitten hänelle, että olen juurin menossa omaan saunaan, ja syön
ihan omia makkaroitani, enkä aio tulla hieromaan häntä missään tapauksessa !
Mutta tämä leskimies varmaan luuli ja odotti minun menevän hänen luokseen, mutten tietenkään
mennyt, koska en ole kiinnostunut enkä ihastunut häneen. Myöhemmin kesällä kuulin hänen haukkuvan minua huoraksi muille naapureille ! Kuinka jotkut miehet ovat tällaisia, tämäkin jo
kypsässä 70 - vuoden iässä !
Aikuinen nainen haluaa tutustua mieheen juttelemalla ja odottaa miehen pyytävän itseään juomaan ja syömään nätisti, eikä mitään tuollaista, että tule minun kanssani nyt saunaan tai
mitään aivan suoraa seksiin ehdottelua. Miten mukamas joku mies voi olla varma, että joku
aikuinen naapurissa oleva nainen haluaisi harrastaa seksiä tämän kanssa, koka mitään ei ole
tapahtunut aikaisemmin, ei ole ollut mitään vaihdettuja katseita, hymyjä ei juttelua eikä
yhtään minkäänlaista flirttiä. Tämä vanhempi leskimies käyttäytyti todella typerästi ja huonosti !
 
Thaimaa
Viimeksi muokattu:
Jami
Jep, löytyy kyllä pilvin pimein, blondeja Pattayalta. Ongelma, jos se siksi katsotaan, onkin vaan siinä että ne blondit liikkukuvat ko. paikalla rahamiesten kanssa. Ja kun on kyse venäläisistä miehistä niin huijareita ja roistoja kaikki tyyni.
Loppujen lopuksi niitä venäläisiä on siellä aivan liikaa, ongelmaks asti. Onneksi niitä thaimaan ihania rantoja on muuallakin kuin Pattayalla.

Pattayallakin on rantoja jossa ei ole yhtään venäläistä. Vesipuistossa venäläisiä on kaikki
 
Viimeksi muokattu:
tuskin
Siis tarkoitatteko, että thaimaalainen prostituoitu on parempi kuin suomalainen prostituoitu? (No, tod.näk. halvempi ainakin....)
Ei kai sentään sitä tarkoiteta. Hyvä seksissä ne ymmärtääkseni on kumpikin, en sitten kokematta tiedä tätä varmasti, mutta kuulopuheiden mukaan ainakin.

Kyllähän tarkoitus olisi ilmeisesti verrata tavallista suomalaisnaista ja tavallista thaimaalaista ns. 'postimyyntivaimoa'. Jos siihen malliin ajatellaan että vain ne taikut on melkein järjestään prostituoituja niin luulisi huomattavasti seksitaitoisempiakin olevan.
 
Viimeksi muokattu:
Mistä tietosi?
Alkuperäinen kirjoittaja ihmeellistä...;8762220:
ja mielummin sellainen alistuva tapaus joka sanoo vain " joo. eikä ikinä ei.
miksi tuollainen nainen kiinostaa VAIN noita suomimiehiä?

[keskustelu siirretty]
Tuo tietosi on pelkkää omaa arvailuasi, jolla ei ole mitään perää. Kyllä niitä thaikkunaisia muunkin maalaiset ihailee. Norjalaiset, ruotsalaiset, britit, jenkit jne jne. Miten niin VAIN suomalaiset? Puhut ihan typeriä.
 
supikoira
Moi,
Thaimassa on monenlaisia naisia. Suurin osa nistä jotka ovat turistipaikoissa harrastavat seksiä rahasta,mutta naimattomalle Thaimaalaiselle naiselle ei seksi ole sallittua ennen avioliittoa.
Olisi hyvä tutustua Thai kultturiin,ennen kuin leimaa kaikkia Thai naisia prostituoiduiksi.
Se,että Thai nainen tekee kaikensa mielyttääkseen miestään, ei ole alistumista, vaan kuulu heidän kultuuriinsa. .
Ja myös vanhoja lihavia, persjalkaisia britti- ja saku miehia.
 
Viimeksi muokattu:
Nimenomaan
Nimenomaan (suomalainen tai kuka tahansa) miespuolinen henkilö on 'kiinnostunut' thaimaalaisesta, koska hän on kiinnostunut prostituoiduista -
usein olosuhteiden pakosta (ei kykene muuhun suhteeseen).
Länsimainen mies yleistää vähempiosaisen naisen aina huoraksi, oli kyseessä sitten venäläinen tai aasialainen. Eikö totta?
Suomessa on myös onnistuneita thai-suomimies -avioliittoja, joissa on aitoa rakkautta, ja ovat tavanneet muutoin kuin maksullisissa merkeissä.
Kuten on onnellisia, aitoja liittoja suomalaisen naisen ja muun maalaisen miehen välillä.
Yleistys kuitenkin on, että muun maalainen - etenkin thai - on rahasta kumppani.
Tai että ulkolainen mies on suomalaiselle naiselle se gigolo.
Täällä vain suurin osa kirjoittajista on juurikin niitä rahalla rakastajia.
 
Hurja-Arska
Täällä suomessa tosiaan miehiä jotka eivät kaipaa parisuhteelta kuin sisäkköä ja seksiorjaa. Ja varmasti monessa muussakin maassa. Miehet pitävät naisia kuin esineinä. Se on niin helvetin surullista. Yksi tuttu naimisissa thaimaalaisen naisen kanssa ja kyselee kokoajan että kuka kaipaa vaimoa thaimaasta ja esittelee kuvia. Se tuntuu niinkuin ihmiskaupalta ja siltä että naisiet ovat jotain karjaa. Ei jumalauta!
Suomessa maailman kauneimmat naiset ja melkein tasa-arvoisuus. Itse olen komiaksikin joskus haukuttu 37v sinkkumies :) Pitkässä suhteessa ollut. Tuntuu että mikään ei ole ikuista vaikka vielä exän kanssa kavereitakin ollaan. Mutta en lähde thaikkulaan vaan odotan että törmään siihen oikeaan suomineitoon.
 
Andere
Tuolla jo on korjattukin tätä vuosikertavirhettä eli ajatusta, että thaimaalaiset naiset kiinnostaa vain suomalaismiehiä. Alkuperäinen viitaus lie tarkoitettu pienikaluisille suomalaismiehille heitä mollaamaan. Totuus kuitenkin on se, että thaimaalaisissa naisissa on siroutta ja suloutta joka on vain heille ominaista. Heissä on myös tempperamenttia vaikka muille jakaa ja vain kulttuurinen kainous pitää sen useimmiten kurissa.

Itselleni thaimaalaisnaiset eivät ole mikään elämän autuus mutta ihania ovat. Siinä kuin japanilaisnaisetkin. Vaan hyvä on olla suomalaisen naisenkin kanssa. Suomalaismiehen ainakin. Kun häneen saa roihun palamaan ei kaipaa hetkeen juurikaan mitään muuta.
 
pekka
mut kun suomalaiset naiset ovat rumat ja lihavat ja kippavat kalja ennemään kun miehet, kui taas thai maalanen tytto on aina kiltti eika pita ikine meteli, koska hän ymmartaa kenen jaloisaa housut kuulu olla , simpeli,,
 
mustamakkara
kauniita ovat ja ikinä eivät kieltäydy rahalla tai ilman aivan sama
on se kiva joskus panna kunnolla ja ilman suomalaisnaisten ole raju mutta hellä rikas mutta tee kotityöt. muista imuroida , vie roskat , hoida lapset , käy kaupassa ja tee ylitöitä mutta ole enemmän kotona sitten saat pillua kerran vuodessa...
saan kyllä mustaa makkaraa itse heheh
 
vierailija
ja mielummin sellainen alistuva tapaus joka sanoo vain " joo. eikä ikinä ei.
miksi tuollainen nainen kiinostaa VAIN noita suomimiehiä?

[keskustelu siirretty]
En ole käynyt Thaimaassa enkä tunne kyseisen kuvauksen naisia eikä miehiä, Ainoa hämärä muistikuva aasialaisita naisista on naapurin naisen kertoma, että hänen pojallaan on vietnamilainen vaimo ja yhteinen lapsi,
 
vierailija
Itselläni on valitettavasti thaimaalaisista naisista ainoastaan negatiivisia kokemuksia. Kovia tappelemaan kaikkien suomalaisten kanssa ne yksilöt, joihin olen törmännyt. Kaikin puolin erittäin töykeitä. Thaimaalaista en halua puolisokseni. Sen sijaan olen tutustunut useisiin tosi mukaviin filippiiniläisiin naisiin. Minulla ei ole tällä hetkellä puolisoa, mutta voisin ottaa filippiiniläisen, japanilaisen, tai korealaisen, jos vastaan tulisi sopiva. Pituudella ei ole väliä. Persoonallisuus ratkaisee.
 

Yhteistyössä