Miksi pitäisi olla rikas mies?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja o09uytrdrxcfvhbkj
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

o09uytrdrxcfvhbkj

Vieras
Monet aina sanoo että pitäisi ottaa rikas mies.

Rehellisesti sanottuna, mä en halua. Miehen täytyy olla samasta yhteiskuntaluokasta, eli perusduunari. Arvot käy yksiin.

Olen huomannut että rikkailla ihmisillä on melko pinnalliset jutut. Monet heistä eivät ole kohdanneet mitään elämän varjopuolia ja ovat päässeet aina helpolla ja siksi he ovat aika tylsiä ihmisiä. Pääasiana jutuissa on raha, työ ja uraputki. En kestä sellaisten ihmisten seuraa.

Monet varmaan nyt ajattelee että olen kateellinen. No joo, ei pieni ylimääräinen raha pahaa tekisi, mutta en silti vaihtaisi tapahtumarikasta elämääni materialistiseen rikkauteen.

Miksi pitäisi haaveilla omakotitalosta, hienosta autosta? Minä haaveilen rivarikolmiosta ja vuoden -92 autosta. Tavallisesta elämästä jossa raha ei ole pääasia. Tavallisesta duunarimiehestä.

Ei mulla rikas mies oo, mutta hyvin toimeentuleva. Sehän riittää! =) Mutta miks ny vasiten duunari pitäs olla? Ei mun mies oo kiinnostunu urastaan puhuu, eikä raha totisesti oo pääasia. Ehkä meillä ei sitten oo sitä vielä tarpeeks?? Oisko sulla vähän stereotypioita?

Itse en kestä rikasta miestä. Itsekin seurustelin ihanan henkilön kanssa, jolloin sain yks kaks kuulla, että tämä on rikkaasta suvusta ja itsekin kurkottaa korkealle. Tämä oli aluksi ihan mukava, mutta yks kaks suku ei halunnut minua minnekään, mies alkoi leijua rahoillaan ja miten vanhemmat ovat maksaneet vaikka mitkä matkat ulkomaille, kun itse olen päässyt Viroon ja Ruotsiin. Kyllä siinä sitten alkoi ärsyttämään, kun mies matkusteli suvun kanssa ties minne ja minä jäin vain kotiin ja mies sen jälkeen leijui aina miten upeaa siellä oli. Kai siinä kateus iskee, kun toinen puukottaa tuon tuosta ja sukukin syrjii minua lähtemällä reissuihin, joihin minulla ei ole varaa, mutta heillä ei ole 'varaa' maksaa minun matkaa. Aloin miehelle puhua siitä, etten jaksa sellaista. Halusin vain tavallisen miehen, jolla olisi varaa elättää perhettä. En kestä tätä kun mies hylkää minut ja lähtee suvun kanssa ties minne maihin.

Yhteistyössä