Miksi Rasavil-haalari on niin ruma? Olisi maailman parhain haalari lapselle :-(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja *
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

*

Vieras
Oon nyt vuosien saatossa tullut siihen tulokseen, että ehdottomasti laadukkain haalari (ompelujälki, leikkaus jne.) on Rasavililla. Miksi ne ei voi mitään hyvää suunnittelijaa palkata, että saisivat niistä haalareista kivan värisiä ja näköisiä. Ovat kuin 90-luvulta lähtöisin olevia vaatteita.

Alkuperäinen kirjoittaja Kaddy:
Mä tykkään ainakin meidän pojan haalarin väristä, kaikki ei miellyttäneet muakaan.
http://www.rasaviltuote.fi/fi/mallisto/syksy2008_talvi2009

Mikä teillä on? Meillä on tuollainen ruskea sininen, mutta jotkut noista ovat niin vanhanaikaisia. Harmittaa kun haluaisin jotain uutta ensi vuodelle.

Alkuperäinen kirjoittaja *:
Alkuperäinen kirjoittaja Kaddy:
Mä tykkään ainakin meidän pojan haalarin väristä, kaikki ei miellyttäneet muakaan.
http://www.rasaviltuote.fi/fi/mallisto/syksy2008_talvi2009

Mikä teillä on? Meillä on tuollainen ruskea sininen, mutta jotkut noista ovat niin vanhanaikaisia. Harmittaa kun haluaisin jotain uutta ensi vuodelle.

Rico-mallistosta (poikien) se alin piirretty.

Hizi mä en ymmärrä miks esim just noilla rasavil-sivuilla on noita piirrettyjä pukujen kuvia. Ihanku niistä nyt jotain näkis. Nyt sentään muutama oikea kuvakin saatu sivuille ! Luulis, ettei kovin isoa eforttia vaatis tyrkkästä sinne oikeita fotoja, nih. Ois niinku hippasen myyntihenkisempää, kun noi piirustukset.

Minäkin olen pitänyt Rasavilejä rumina, mutta nyt ovat näköjään vihdoinkin luopuneet frilloista tyttöjen haalareissa! Tästä minä jopa pidän kovasti: http://www.rasaviltuote.fi/fi/mallisto/syksy2008_talvi2009/?tuote=ricotytto

Lassie pukuun olin kyllä hieman pettynyt vaikka sellainen aivan ihanvärinen kevätasu meiltä löytyykin. Saumat vähän vinkkurat ja ompeleet löysät. Tuo Rasavil pysynyt vuoden jo todella hyväkuntoisena. Millainenhan tuo Orbit olis livenä. Totta on, että kun kuvat piirrettyjä ei väreistä saa kyllä mitään selvää.

Kuka pukee lapsensa tälläiseen???! :o :o :o

0809_poretytto.jpg

:laugh:

Ulkonäkö on makuasia, noissa kuvan puvuissa on selkeästi 70-luvun retrohenkeä. Kinttaat päällä- kuvat ovat arvatenkin siksi, että siinä esitellään myös kintaita. Itse vedän kyllä kintaat aina juuri kuvan mukaisesti tyttäreni haalarin päälle. Miksei siis mainoskuvassakin voisi olla "autenttinen tilanne".

Meillä on ollut aina rasavilejä, sekä haalareita, kintaita että lakkejakin ja olen tykännyt. Kestäviä, vedenpitäviä, hengittäviä ja lämpimiä. Lisäksi kun lapseni ovat hoikkarakenteisia, niin rasavileistä olen löytänyt sopivat kun moni muu merkki on sellainen "hehtaarikampe" että leveyttä on ihan liikaa.

MInäkin ostan aina Rasavilin kintaat kun ne on mielestäni jotenkin mukavammat helpommat pukea kun esim. Reimatecit. Eli vaikka haalari sattuis oleen reiman, talvikinttaat on rasavilin

Meillä on noita ainakin 8 (paksummalla ja ohuemmalla vanulla). Vain yksi on mielestäni ruma, mutta tyttö tykkää ja joku muukin saattais tykätä (oranssi-vaaleanpuna-lime). Tosiaan malli on hyvä, vyötärökuminauha tarpeeksi kireä, hihat riittävän pitkät, ja vedenpitävyys erinomainen vielä kolmannellakin käyttäjällä! Kinttaat aluksi kutitti, mutta kun ne pesi ekan kerran, ei enää kutittaneet.

Yhteistyössä