Miksi rekisteröityä Facebookiin jos ei käytä edes oikeaa nimeään...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja fjonga
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

fjonga

Aktiivinen jäsen
11.10.2004
20 142
6
38
mulla on muutama kaveri jotka jollain valenimillä siellä tai tyyliin sukunimeksi on laitettu vaan yksi kirjain (eka kirjain). huoh. koko naamiksen alkuperäinen idea menee ihan hukkaan mun mielestä :o nimimerkin turvin voi tehdä sivun vaikka irc-galleriaan =)

Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:
mulla on muutama kaveri jotka jollain valenimillä siellä tai tyyliin sukunimeksi on laitettu vaan yksi kirjain (eka kirjain). huoh. koko naamiksen alkuperäinen idea menee ihan hukkaan mun mielestä :o nimimerkin turvin voi tehdä sivun vaikka irc-galleriaan =)

Jollain on sentään sen verran järkeä päässä, ettei koko yksityisyyttä menetä netissä...

Alkuperäinen kirjoittaja perse:

Jollain on sentään sen verran järkeä päässä, ettei koko yksityisyyttä menetä netissä...

Miten ne olettaa, että vanhat kaverit löytää naamakirjasta, jos ei laita nimeään?
Yksityisyys asetukset sitten niin, että vieraat ei näe kuin nimen ja profiilikuvan, niin ei mene yksityisyys enempää kun puhelinluettelossa.

Alkuperäinen kirjoittaja perse:

ai järkeä vai :laugh: no ei sinne tarvi kaikkea kertoa,eikä ole edes pakko laitta kuvia :p

Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp-:
Olin mieki aluksi tyylillä etunimi ja sukunimen ekakirjain tms. Jotenkin vain aluksi epäilytti laittaa koko nimi sinne. :D

samoin mutten voinut laittaa samalla tavalla :D tein eka päätöksen etten laita kuvia sinne... nythän se on "hieman" lipsunut :whistle:

Mulla on pari kaveria, jotka koko ajan ruikuttavat, että tule sinäkin naamakirjaan, tule, tule! Ja minä EN TODELLAKAAN halua sinne ainakaan omalla nimelläni.

Voin osallistua heidän kavereiksensa, mutta en aio kerätä itselleni mitään kaverilistaa enkä todellakaan halua, että joku entinen heila tai luokkakaveri voisi ottaa yhteyttä.

Yhteistyössä