miksi ressaatte anopin ja apen sanomisita tekemisistä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja öhkis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ö

öhkis

Vieras
mulla on sellaset jotka ovat ihan peestä mut en jaksa välittää mitä ne puhuu ja tekee. en käy heillä enkä ole tekemisissä muutenkaan. jos sukujuhlissa näen kättelen ja tervehdin ja jatkan matkaa.
he mieheni ja minun seurustelun alkumetreillä jo haukkuivat minut lyttyyn. ja kun olimme jo naimisissa lähetti appi haukkumakirjeen miehelleni töihin vaikka ei olla tekemisissä ei tunneta toisiamme juuri lainkaan. mies näytti kirjeeen ja kävi saarnaamassa isälleen et anna olla viimenen kerta.
asutaan eri kaupungissa ja tavattaan kerran vuodess a jossain synttäreillä 1-2 tuntia. ja olen hyvin tyytyväinen tähän ettei tartte nähä mut ei mua ressaakkkaan jos näen heidät. oikeestaan mulle on ihan sama he ei tunne mua enkä minä heitä. tekevät vain itsestään naurettavia hommallaan. apen sisko sanoi kerran mun kuulleen apelleni et ootko ihan idiootti kun mollaat noin mukavaa miniääsi.
elämä on.
jättäkää omaan arvoonsa koko apet ja anopit.

No ehkä sen takia, että muut käyvät kyläilemässä anoppilassa ja ovat heidän kanssaan tekemisissä. Jos kuitenkin ollaan tekemisissä, niin olisi sitä kuitenkin kiva tulla toimeenkin.

katsos kun ne ovat lasten isovanhemmat. Lapset huomaa heti, jos et ole väleissä ja sitten luulevat esmes että hekään eivät saisi tykätä mummasta ja vaarista kun äitikään ei tykkää jnejne.

Itse asiassa olen ihan tyytyväinen, etten päätynyt naimisiin entisen heilani kanssa, siinä olis saanu hirviöanopin. Nyt mulla on loistoanoppi!

Hankala olla välittämättä yhtään jos anoppi on ovemme takana hakkaamassa ovea ja huutelemassa kuinka paskoja me olemme.

Öhkiksen kannattaa miettiä että millaista esimerkkiä näyttää omille lapsilleen: ja varautua sitten itse vanhana samanmoiseen kohteluun mitä itse lastensa isovanhemmille antaa.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Hankala olla välittämättä yhtään jos anoppi on ovemme takana hakkaamassa ovea ja huutelemassa kuinka paskoja me olemme.

Öhkiksen kannattaa miettiä että millaista esimerkkiä näyttää omille lapsilleen: ja varautua sitten itse vanhana samanmoiseen kohteluun mitä itse lastensa isovanhemmille antaa.

Lisään vielä että anoppi on tuolloin kännissä. Selvin päin soittaa ovikelloa.

mut miksi meette käymään jos appivanhemmat ei teistä tykkää. jatkuvaa pahaa mieltä vaan itellenne aiheutatte. kyl se mies voi pitää lasten kanssa yhteyksiä jos haluaa. mua ei haittaa jos käyvät mummolassa mut ei he käy. he menee miehen siskon luo ja sinne ne tulee jo tulevat.
miten jaksatte vuodesta toiseen ottaa jaskaa niskaan ja arvostelua. täältä on saanut lukea laidasta laitaan millasta pahaa oloa varsinkin anopit aiheuttaa. hyvänen aika ei teidän ole pakko sallia sellasta . miksi annatte niiden kohdella itseänne noin?

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
mut miksi meette käymään jos appivanhemmat ei teistä tykkää. jatkuvaa pahaa mieltä vaan itellenne aiheutatte. kyl se mies voi pitää lasten kanssa yhteyksiä jos haluaa. mua ei haittaa jos käyvät mummolassa mut ei he käy. he menee miehen siskon luo ja sinne ne tulee jo tulevat.
miten jaksatte vuodesta toiseen ottaa jaskaa niskaan ja arvostelua. täältä on saanut lukea laidasta laitaan millasta pahaa oloa varsinkin anopit aiheuttaa. hyvänen aika ei teidän ole pakko sallia sellasta . miksi annatte niiden kohdella itseänne noin?

tätä mäkin oon ihmetelly.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

ööö, miten tämä näin päin kääntyi et minä olen se pahis?

Alkuperäinen kirjoittaja Tipparoo:

Niin itse jokainen elämänsä rakentaa, olipa se anoppi tai appi sitten ei keneltäkään tarvi ottaa paskaa niskaa. en minäkään kävisi sellaisten ihmisten luona jotka jatkuvasti haukkuisivat minua...

Alkuperäinen kirjoittaja vierailija:
Alkuperäinen kirjoittaja Tipparoo:

Niin itse jokainen elämänsä rakentaa, olipa se anoppi tai appi sitten ei keneltäkään tarvi ottaa paskaa niskaa. en minäkään kävisi sellaisten ihmisten luona jotka jatkuvasti haukkuisivat minua...

No tämäkin on vähän suhteellista. Jos jatkuvasti jostakin nipotetaan ja haukutaan, eikä oikeasti ystävällistä sanaa tule, niin en kyllä jaksaisi kuunnella. Mutta jos välit on sellaiset suht hyvät, mutta välillä tulee pientä piilonaljailua tms (ja joskus vieläpä sellaista, että kukaan ulkopuolinen ei sitä huomaa), ei ole mielestäni kyllä hyvä syy pistää välejä poikki kokonaan.

Itselläni ei ole tässä suhteessa mitään ongelmaa, mutta tiedän tapauksia ja täällä palstallakin usein näkee tällaisia tapauksia.

Yhteistyössä