miksi sabotoin kaikki suhteen alut?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "yöperho"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Y

"yöperho"

Vieras
olen kamalan yksinäinen ja mielestäni paremmin valmis parisuhteeseen kuin koskaan ennen elämässäni. on realistisen optimistinen ote elämään ja näkemys miten saan suhteen kuin suhteen toimimaan. olen 30v, eronnut kolmen lapsen äiti. en ole ihan susiruma mutten mikään mallimittainen nirppanokkakaan. toisinaan olen oikein sarjaihastuja ja flirttailen usean ihmisen kanssa päivän mittaa. olen jopa käynyt treffeillä. yhden miehen kanssa kahdesti. siitä saakin hyvän esimerkin miten sabotoin kaikki mahdollisuudet oikeasti saada uusi rakas.

käytiin eka kahveilla. se venähti kahteen tuntiin kun juttua riitti ja hymyiltiin kumpikin korvasta korvaan. mulla alkoi naputtaa korvan takana, että hei sehän muistuttaa ihan sitä ja sitä eksää, just niitä joita kadun ja inhoan. yritin kuitenkin olla välittämättä omista höpötyksistä. toisilla treffeillä menimme keilaamaan ja sitte kiinalaiseen pitsalle. hymyiltiin taas hurjasti ja juteltiin paljon. pitsa loppui ja kummallakaan ei tehnyt mieli vielä lopettaa treffejä. päätettiin vuokrata leffa ja mennä hänen luo katsomaan se. nirpistelin vähän, että voi ei se on niitä jotka katsoo vain suomalaisia leffoja ja mie en jaksa katsoa finskeistä kuin Dome Karukosken leffoja. mentiin hänen luo uuteen omakotitaloon. juteltiin taas juttua laidasta laitaan ja hymyä ja naureslelua riitti. ajattelin että voi ei näyttää ihan eksältä ja sen serkulta, ei kai ne ole sukua. kysyin jopa. eivät olleet tuttuja nimiä hälle. suurimman osan aikaa kuvittelin juttelevani tosi sosiaalisesti (mikä ei tule mulle luonnostaan) ja löytäväni joka juttuun oman vinkkelin ettei loppunu juttu kesken. tajusin sitte että voi ei, kun puhuttiin hänen kodista ja sisustuksesta kuulostin suunnilleen siltä kuin olisin jo suunnittelemassa miten minä ja kolme lastani mahdutaan hänen kolmioonsa hänen ja hänen poikansa kanssa. voi ei... nolotti. keskustelu vähän tyrehtyi niin alettiin sitten katteleen sitä elokuvaa. elämää tylsempi Lieksa. ei paljon juteltu eikä mitenkään luontevasti kulkeuduttu lähemmäs toisiamme. ilmassa oli kyllä vähän sellaista odotusta, että päättyiskö nämä viiden tunnin treffit sänkyyn. käytännössähän siinä oli ainakin kahdet treffit samassa. mutta sitte ylianalysoin koko tilanteen ja tulin siihen tulokseen että kun läheisyys ei tullut luonnostaan ja mulla oli muutenkin vähän epätodellinen olo kun olin niin kaukana omasta arjestani että tuntui kuin olisin ollut elokuvassa, niin sitten tulin siihen tulokseen ettei kannata väkisin alkaa seksiä yrittämään. siinä sitten vähän kömpelösti alkoi keskustelu taas ja kai aloin näyttää siltä että halusin tehdä lähtöä. lähdettiin viemään leffa takas ja minut kotiin. hyvästeltiin ystävällisissä merkeissä. hän sanoi ehkä juovansa yhden kaljan ja käyvänsä saunassa. pari tuntia myöhemmin tuli viesti "olisithan sie voinu jäädä yöksikin". naureskelin että taisipa juoda sen kaljansa kun ei ollenkaan vaikuttanut tyypiltä joka sellaisia viestittelis. aattelin että en kehtaa kirjotella heti mitään takas jos sitä nolottaa. aattelin, että odotan jos se sitte ottaa yhteyttä jos vielä kiinnostaa. eipä sittemmin oltu enää missään yhteyksissä.

tämä oli keväällä. sittemmin en ole ollut treffeillä ja aina kavahtanut kauemmas jos joku flirttikamu on näyttäny siltä että saattais oikeasti lähestyä. yhtäkkiä olenkin kaino ja teen katoamistempun. olen tuota treffiä ruotinu mielessäni ja tullut tulokseen että olen kaikki mahdolliset suhteen poikaset sabotoinu joko liian suoralla puheella tai liikaa kainostelemalla. miksi mie teen tällaista? turhauttavaa!

no mietit ehkä "vähän" liikaa.. et osaa rentoutua :P
ja itehän et sille vastannu mtn,joten ehkä siks lopetti yhteydenoton. kyllä naisenkin pitää vastata.
onko sul huono itsetunto kenties tjn.??

Kuulostaa etäisesti tutulta, ajattelet ihan liikaa. :D

Pitäis antaa vaan mennä ja heittäytyä hetkeen, kun tosiaan kyse ensimmäisistä kerroista kun edes näet koko tyyppiä, eli ei olla sovittelemassa mitään palloja jalkaan.

Ehkä sulla tosiaan on vielä jotain mielen päällä, etkä ole oikeasti valmis mihinkään uuteen.

no homma menee tukalammaksi. palasin koulun penkille ja saatan joutua 2kk.ksi työharjoitteluun hänen työpaikalleen, hänen alaisekseen... *gulp* siis mitä ihmettä teen? hävettää hirveästi jos joskus sitä vielä jossain nään...

[QUOTE="vieras";27480273]No ehdotat tietenkin että jatketaanko siitä mihin viimes jäätiin :)[/QUOTE]

Tämä on hyvä neuvo. Kouraiset vielä tehosteeksi haarovälistä (et siis itseäsi, vaan häntä) niin ei jää epäselväksi.

Minusta kuullosta ihan normaalilta. Jos tyyppi muistuttaa exää, tuo muita ikäviä muistoja mieleen tai ei muutoin kolahda, niin mitäpä sitä suremaan.

Mä tapasin reilu vuosi sitten miehen, josta pitkästä aikaa todella pidin. Olen hitaasti ihastuvaa tyyppiä, joten tarvitsen aikaa ennenkuin voin tehdä mitään päätöksiä. Harmi vaan, että suhteen olisi pitänyt edetä nopeammin kuin mihin olin itse valmis ja siksi mun oli pakko lyödä jarrut pohjaan ja lopettaa koko juttu heti alkuunsa.

ai tämähän oli yöllä kukkinu :D onkos päiväperhoilla asiaan painava sanansa?

olenko oikeasti ihan pöljä kun niin helposti muuttuu koko viba minkä saan jostain ihmisestä jos se muistuttaa jotain tuttua tai jotain jota ei halua miettiä? heti jos tajua että joku könsikäs muistuttaa mun veljiä tai sukulaisia niin olen ihan "yöks, hyi. enhän mie nyt voi siitä sillä lailla sitte ajatella". ja jos muistuttaa jotain eksää niin alan vatvoa että jos tykkään tästä tyypistä, niin tykkäänkö siksi että muka oliskin jotain tunteita vielä sitä eksää kohtaan? vaikken alkujaan missään vaiheessa ois miettinykään koko eksää vaan katsonu vain että onpas mielenkiintoisen näköinen tyyppi.

[QUOTE="yöperho";27480073]olen kamalan yksinäinen ja mielestäni paremmin valmis parisuhteeseen kuin koskaan ennen elämässäni. on realistisen optimistinen ote elämään ja näkemys miten saan suhteen kuin suhteen toimimaan...

mulla alkoi naputtaa korvan takana, että hei sehän muistuttaa ihan sitä ja sitä eksää, jus... nirpistelin vähän, että voi ei se on niitä jotka katsoo vain suomalaisia leffoja ...
- kun läheisyys ei tullut luonnostaan ja mulla oli muutenkin vähän epätodellinen olo kun olin niin kaukana omasta arjestani että tuntui kuin olisin ollut elokuvassa, niin sitten tulin siihen tulokseen ettei kannata väkisin alkaa seksiä yrittämään.
- että taisipa juoda sen kaljansa kun ei ollenkaan vaikuttanut tyypiltä joka sellaisia viestittelis.
- aattelin että en kehtaa kirjotella heti mitään takas jos sitä nolottaa. aattelin, että odotan jos se sitte ottaa yhteyttä jos vielä kiinnostaa. eipä sittemmin oltu enää missään yhteyksissä.
[/QUOTE]

Usein sanotaan, että naisen nirsous on luonnon tapa saada nainen lisääntymään vain huippu-urosten kanssa MUTTA kolikolla on toinen puoli! Naisen nirsous on luonnon tapa karsia geenialtaasta pois niiden naisten geenit, jotka olisivat heikkoja oikeiden ongelmien edessä!

Jos naiselle on ongelma se, että mies avautuu nautittuaan töiden jälkeen sixpackin tai metsäreissun jälkeen tuohikupillisen peuran verta, niin tämä nainen ei ole kyvykäs kohtaamaan parkuvia kaksosia jälkikasvunaan.

Tässä on jälleen todiste naisten nirsoudesta ja kyvyttömyydestä hoitaa ihmissuhteita. Aina puhutaan, että naiset ovat parempia kommunikoinnissa ja parempia ihmissuhdeasioissa, mutta tämä harha johtuu siitä, että naisten keskeistä kommunikaatiota on MÄÄRÄLLISESTI älytön määrä ja sen hallitsemiseen tarvitaan ominaisuuksia, joita naisilla on enemmän kuin miehillä. Laatu onkin toinen juttu..

Jos miehet hylkäisivät naiset sen takia, että nainen muistuttaa exää, läheisyys ei tule heti ekoilla tai tokilla treffeillä kuin Otto-automaatista, eivät yrittäisi väkisin seksiä ties minkälaisten naisten kanssa, pitäisivät naisten lähettämiä tekstiviestejä vääränlaisina eivätkä vastaisi vuoronperään viesteihin kuin normaalit ihmiset, niin ihmiskunta olisi jo kuollut sukupuuttoon!

Onneksi minulle nämä kuviot ovat selvinneet vasta avioitumiseni jälkeen kunnolla. Ystävien (miehiä) suusta olen saanut näitä tarinoita kuulla ja näin toimii suurin osa naisista. Mikä tahansa pikkuseikka on naiselle syy olla ottamatta yhteyttä. Oma vaimoni oli suora, lähetteli tekstareita ja vei juttua itsekin eteenpäin. Ei minun tarvinnut pitää treffailua minään ristisanatehtävänä tai arvoituksena. Itse asiassa en edes halunnut parisuhdetta, mutta nainen oli vaan niin pirun hyvä ja kertoi suoraan olevansa ihastunut, että sitten mä pyysin häntä tyttökaveriksi. Ja vähän ajan kuluttua hän kosi. Nyt ollaan naimisissa viidettä vuotta ja muksujakin on.

Olen onnellinen, että tällaiset neuroottiset pelit on historiaa ja kukaan liian hyvälle tottunut nainen ja pää pilvissä elävä ihrakasa ei ole teilaamassa minua jonkun pikkuriikkisen syyn takia.

• Tykkää
Reactions: astrolabe

Yhteistyössä