Miksi se niin vaivaa jos joku ihminen on ruma tai läski?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kotilehmä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Kotilehmä

Aktiivinen jäsen
30.11.2006
7 177
1
38
Luulis että se on vaan parempi mitä enemmän täälläkin on rumia ja läskejä niin sen paremmalta itse näyttää :saint: En ole oikein koskaan ymmärtänyt tuota tarvetta kertoa jollekin rumalle ihmiselle jotain pahaa hänen ulkonäöstään ja vielä vihjata että sille pitäis tehdä jotain. Mulla ainakin iskis häpeä omasta ulkonäöstä jos kaikki ympärillä näyttäis siltä kuin olisivat miss maailma kisoista repäisty. Eli tavikset, pysykää taviksina, rumat rumina ja läskit läskeinä, minua ei haittaa ollenkaan :D

Niin tai musta, kiinalainen, down, suomalainen, vanha, nuori, blondi, lyhyt, rillipää...Ihmiset haukkuu toisiaan ja siitä ei pääse eroon kunnes koko ihmisrotu pyyhkiytyy maailman kartalta pois.

Sanos muuta. Ja sekin saa näkemään punaista kun joku OLETTAA toisen ulkonäöstä asioita, koskaan toista näkemättä. Ja sitten toitottaa totuutena sitä ja tuomitseekin vielä :headwall:

Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Pitää mennä rasvaimuun ja kauneusleikkaukseen, että palstan täydellisyydet on tyytyväisiä ja voivat taas jatkaa elämäänsä.

Niin...sanoppa se. Miksi ihmeessä ne haluaa että mekin noustais heidän tasolleen kilpailemaan? Onko siellä huipulla jotenkin yksinäistä vai :D

minua ei haittaa. ja mulla on hyvä itsetunto. joten oisko huonon itsetunnon ihmisillä jotain pätemisen tarvetta? tai sitten kotoa opittu tapa arvostella muita? esim mun äiti haukkuu aina kaikkia ja minä tietoisesti olen päättänyt olla erilainen, enkä ikinä lasteni kuullen esim arvostele telkkarin ihmisiä (jos joskus edes katon koko toosaa).

Yhteistyössä